הקטל בדרכים: רוכב אופנוע כבן 30 נהרג מפגיעת משאית ליד אשדוד

צוותי מד"א שהוזעקו לזירה בכביש 4 מצאו את הגבר כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב-מערכתית, ובתום פעולות החייאה ממושכות הם נאלצו לקבוע את מותו

זירת התאונה בכביש 4 ליד מחלף אשדוד
זירת התאונה בכביש 4 ליד מחלף אשדוד | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג הבוקר (חמישי) מפגיעת משאית בכביש 4, סמוך למחלף אשדוד. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה מצאו אותו כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב-מערכתית, ובתום פעולות החייאה ממושכות הם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

פראמדיק מד"א עומר יצחק ויסמן וחובש רפואת חירום אביסף כנפו סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופנוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

כונן מד''א-הצלה דרום שהגיע למקום כשהוא רכוב על אופנוע מד''א סיפר: "בהגיעי למקום הבחנתי ברוכב אופנוע שרוע על הכביש כשהוא מחוסר הכרה לאחר שהיה מעורב בתאונה עם רכב. יחד עם צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום ביצענו בו פעולות החייאה אך לצערינו הרב מותו נקבע במקום על ידי פראמדיק מד''א".

זירת התאונה בכביש 4 ליד מחלף אשדוד
זירת התאונה בכביש 4 ליד מחלף אשדוד | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

מוקדם יותר הבוקר, רוכב אופנוע כבן 40 נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב בכביש 471, סמוך למחלף אונו. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא תל השומר כשהוא סובל מחבלות בגפיים.