קריסת העגורן: אותרה גופתו של נפתלי אדרי, שנעדר מאז האסון

גופתו של נפתלי אדרי נפלטה לחוף "באר שבע" באשדוד, וצוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו. העגורן בתחנת הכוח באשקלון קרס בעקבות מזג האוויר הסוער והרוחות החזקות שהורגשו בלילה שבין שני לשלישי ברחבי הארץ. צוותי חברת החשמל, כוחות ההצלה, משטרה וחיל הים הוזעקו למקום והחלו בחיפושים אחר שני נעדרים

נפתלי אדרי
נפתלי אדרי | צילום: באדיבות המשפחה

גופתו של נפתלי אדרי, גמלאי של חברת חשמל, נפלטה הבוקר (רביעי) לחוף באשדוד. אדרי הוא אחד משני הנעדרים שנפגעו בעקבות קריסת העגורן במזח תחנת הכוח רוטנברג שבאשקלון. חברת החשמל: "שולחים את תנחומינו למשפחה ומשתתפים בצערה העמוק".

גופתו של אדרי התגלתה בחוף "באר שבע" באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו. פראמדיק מד"א מתן כהן סיפר: "כשהגענו לחוף ראינו בסמוך לקו המים את גופת הגבר שנפלטה כשהוא ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

צוותי הצלה בחוף באשדוד
צוותי הצלה בחוף באשדוד | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

העגורן שקרס בתחנת הכוח האשקלון
העגורן שקרס בתחנת הכוח האשקלון

העגורן בתחנת הכוח באשקלון קרס בעקבות מזג האוויר הסוער והרוחות החזקות שהורגשו בלילה שבין שני לשלישי ברחבי הארץ. צוותי חברת החשמל, כוחות ההצלה, משטרה וחיל הים הוזעקו למקום והחלו בחיפושים אחר שני נעדרים שככל הנראה נפלו למים.

אחד מעובדי המקום, שניצל מקריסת העגורן שוחח עם חדשות 13 וסיפר: "אני מרגיש עכשיו בסדר גמור. המנוף נפל, חצה את הגשר מטר מהעמדה שהייתי בה ותוך כדי הנפילות הכל רעד. הייתי מתחת לשולחן בעמדה, הרגשתי בתוך חבית שמסתובבת בהר. יצאתי מהחלון ורצתי לאוניה שעגנה שם. הצלחתי להגיע לאוניה ומשם העובדים הזרים טיפלו בי. כנראה נפלו עליי דברים, נחתכתי קצת, אני לא יודע בדיוק איך, הכל קרה כל כך מהר. הסופה הייתה באותו רגע משום מקום, גשם פחם כזה בוץ, זה היה לא נורמלי ככה משום מקום".