טרגדיה בכביש 65: מתנדב נהרג מפגיעת רכב - בעת שטיפל בפצועים

אלעד תומר, בן 52, נהרג לאחר שיצא לטפל בפצועים בתאונת דרכים שהתרחשה סמוך לביתו בטבריה. באותה תאונה נפצע באורח קשה גם לוחם אש כבן 44 מתחנת כיבוי טבריה, בעת שבא לסייע לנפגעים גם כן

אלעד תומר

מתנדב איחוד הצלה אלעד תומר, תושב טבריה בן 52, נהרג היום (שישי) מפגיעת רכב שככל הנראה איבד שליטה, בעת שיצא לסייע בתאונת דרכים בכביש 65, סמוך לעיר מגוריו. בנוסף לתומר, באירוע נפצע באורח קשה לוחם אש כבן 44 מתחנת כיבוי טבריה, לאחר שעסק בסיוע לפצועים בתאונת הדרכים גם הוא.

לפי דיווחים, במהלך פעולות חילוץ של פצועים ולכודים בזירת התאונה על ידי לוחמי האש, אירעה במקום תאונה נוספת במעורבות משאית ורכב חולף שפגעו בלוחם האש ובתומר. לוחם האש פונה לטיפול רפואי בבית החולים יחד עם נפגעים נוספים משתי התאונות השונות, כשחלקם במצב אנוש.

זירת התאונה
זירת התאונה

מדוברות המרכז רפואי צפון (פוריה) נמסר: "גבר בן 52, מתנדב איחוד והצלה, שהגיע תוך כדי החייאה, הוכנס לחדר הטראומה, אך למרות מאמצי הצוותים הרפואיים, הם נאלצו לקבוע את מותו. בת זוגו, גם היא בת 52, מוגדרת במצב קל עד בינוני. גבר נוסף בן 44, לוחם אש שעצר לעזור, נפגע גם הוא, מטופל בחדר הטראומה ומצבו מוגדר קשה".

Whatsapp Image 2024 02 16 At 1

מאיחוד הצלה סניף טבריה סובב כנרת ספדו לתומר: "אנו מבכים מרה על לכתו בטרם עת של המתנדב היקר אלעד תומר ז"ל. המתנדבים והמתנדבות משתתפים בצערה של המשפחה ואשתו המתנדבת טל תומר".