נערה בת 16 נהרגה בתאונה בין אופנוע למשאית סמוך לראשון לציון

צוותי מד"א שהוזעקו לזירה בכביש 431, ליד מחלף חולות, מצאו את הנערה במצב קשה והיא פונתה יחד עם רוכב האופנוע שנפצע באורח קל לביה"ח אסף הרופא, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. נהג המשאית עוכב לחקירה

זירת התאונה בכביש 4 סמוך לצומת רעננה
אמבולנס (ארכיון) | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

נערה בת 16 נהרגה היום (שני) בתאונת דרכים בין אופנוע למשאית בכביש 431 סמוך לראשון לציון, אך עדיין לא ברור אם היא נסעה על האופנוע או שהלכה ברגל. צוותי מד"א שהגיעו לזירה מצאו אותה במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, והיא פונתה יחד עם רוכב האופנוע שנפצע באורח קל לבית החולים אסף הרופא, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. נהג המשאית עוכב לחקירה.

עמית שמש ושיר שאנאנס, פראמדיקים של מד"א, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הולכת הרגל שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל חבישות, קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב. רוכב האופנוע נפצע באורח קל ופונה באמבולנס מד"א לבית החולים".

יעקב בורר, חובש איחוד הצלה, מסר: "הענקנו סיוע ראשוני בזירה להולכת הרגל שסובלת מחבלות ופציעות בגפיים כתוצאה מפגיעת משאית. לאחר הסיוע הראשוני בזירה היא פונתה לבית החולים איכילוב במצב קשה".