תיעוד חריג: הנהג של רגב עוכב על ידי מאבטחי שב"כ - השרה נהדפה

בכניסה לאירוע בבסיס תל השומר, התעמת הנהג של שרת התחבורה עם מאבטחיו של גלנט - שטענו כי הנהג עלה על רגלו של אחד מאנשי השירות וסירב להזדהות. בתיעוד מהתקרית נראית רגב כשהיא נהדפת על ידי אחד מאנשי השב"כ, שאבטחו את המקום בשל נוכחותו של שר הביטחון. בתיעוד אחר נשמעת רגב מפצירה בנהג שלה: "יאללה סע" - והוא משיב: "אני לא יכול לנסוע, אני אדרוס"

זמן צפייה: 05:15

עימות חריג התרחש אתמול (שני) בין הנהג של שרת התחבורה מירי רגב ומאבטחי שב"כ של שר הביטחון יואב גלנט. בכניסה לאירוע צדקה בבסיס תל השומר, נהג הרכב של רגב התבקש להזדהות על ידי אחד מהמאבטחים. לטענת שב"כ, הנהג המשיך בנסיעה ועלה על רגלו של אחד מאנשי השירות. בעקבות זאת, הוא עוכב על ידי המאבטחים במתחם.

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראית השרה רגב כשהיא יוצאת מרכבה ודורשת את שחרורו של הנהג. "סליחה הוא לא מעוכב, הוא בתפקיד. בבקשה תשחרר אותו" אמרה השרה למאבטחים - שהדפו אותה בתגובה. "אתה לא יכול לדבר ככה לשרה" אמר הנהג.

בתיעוד נוסף, ממצלמת הרכב של רגב, ניתן לראות חלק נוסף מהתקרית החריגה. בתיעוד ניתן לשמוע את שרת התחבורה מפצירה בנהג להמשיך בנסיעה, על אף שהרכב חסום על ידי מאבטחים שעומדים לפניו. "יאללה קדימה סע" אמרה רגב, והנהג הגיב: "אני לא יכול אני אדרוס, כולם עם טלפונים". לבסוף השניים הצליחו להמשיך בנסיעה ולצאת מהמתחם - לאחר ששר הביטחון גלנט התערב.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2309051327' autoplay='0' credit='' desc='התיעוד ממצלמת הרכב של רגב' poster='' kid='1_r7747utq' duration='177']

לאחר שנסעו מהמקום, גערה השרה רגב בנהג ואמרה: "תלמד להבא לעבוד לפי הכללים, הוא אומר שדרסת לו את הרגל". בתגובה ענה הנהג: "עבדתי לפי הכללים, ישבתי בשקט ויש לי מצלמה. אני לא מפחד ממה שהוא אומר. הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה, שיגיש תלונה במשטרה ויוכיח שדרסתי אותו". לאחר מכן ביקשה רגב לזהות את המאבטח שטען כי נדרס ושאלה את הנהג: "יש לנו את השם שלו?".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2309051329' autoplay='0' credit='מתוך טיקטוק' desc='השרה רגב נהדפת על ידי מאבטחי שר הביטחון' poster='' kid='1_66bih0jf' duration='29']

תגובת שירות הביטחון הכללי: "בעת הגעת שרת התחבורה לאירוע בהשתתפות אישים מאובטחים, נהג השרה סרב להשמע להנחיות גורמי האבטחה שפעלו במקום, והמשיך בנסיעתו תוך שפגע ברגלו של אחד המאבטחים. אירוע זה, כמו כל אירוע, יתוחקר על ידי גורמי האבטחה. שב"כ דוחה את הטענות לפעולה אלימה של המאבטח, מצר על האירוע, וימשיך לפעול במקצועיות ובממלכתיות לשם מימוש ייעודו ותפקידיו".

גורמי ביטחון בכירים אמרו כי הם "מאמינים לחלוטין לגרסת המאבטח. מדובר במאבטח רגוע ומקצוען. בשב"כ ובמערכת הביטחון סומכים עליו ב-100%".