סיורים, סדנאות והופעות: כל האטרקציות של פסטיבל "דרום אדום"

הנגב המערבי ייצבע בשבועות הקרובים בצבע אדום מהסוג הטוב – עם פריחת הכלניות החורפית. החגיגה לא מסתיימת בנופים המרהיבים – הפסטיבל מציע גם סיורי אופניים, שווקים וירידים

זמן צפייה: 02:23

הכלניות שצבעו את מערב הנגב הן לא הסיבה היחידה לבטל את כל התוכניות לסוף השבוע ולהגיע לפסטיבל דרום אדום: במשך חמישה שבועות, האזור שמזוהה בדרך כלל עם אדום מסוג אחר, הופך לחגיגה ענקית שכוללת הפעלות, סיורים, סדנאות יצירה, שווקים וירידים, הופעות של מיטב האומנים, בהם ישי ריבו, עידן רייכל, אביתר בנאי, וכמובן - צעדת הכלניות המסורתית.

עוד בחדשות 13:

בתגובה לבלוני הנפץ ולירי על תורן תצפית: צה"ל תקף ברצועה

דרום אדום וגם ירוק: הגשם שיקם את נזקי בלוני התבערה

במסגרת פסטיבל ''דרום אדום''
במסגרת פסטיבל ''דרום אדום'' | צילום: רפי בביאן

"השנה בורכנו בכמות גשמים מדהימה, ועם הגשמים הרבים תהיה פריחה מדהימה", סיפרה בהתרגשות לבנת גינצבורג, ממנהלת התיירות של הנגב הצפוני. "אנחנו נמצאים רק בהתחלה, מה שאתם רואים פה זה רק ההתחלה".

אחת האטרקציות הפופולריות באזור הן טיולי אופניים. את כלי הרכיבה אפשר לשכור ב"לה מדווש" ו-"217", ולצאת למסלולים בנופים המרהיבים של הנגב. כרבע שעה דרומה משם על כביש 232, נמצאת מחלבת צאלה במשק צאן, שתחסוך לכם את כאב הראש של הבוקר. "יש לנו סל פיקניק מפנק מאוד שמכיל את כל מה שאתם צריכים: יוגורטים, לבנה, זיתים, גרנולה ומטבלים", אמרה צאלה גורדונצ'יק, בעלת המחלבה.