צעקו והתפרעו במטוס: חבורת נערים ישראלים נעצרה בקפריסין

הנערים הורדו מטיסה שעשתה דרכה לישראל ונעצרו בלרנקה, לאחר שצעקו על הדיילים וזרקו פחית שתייה על אחת הנוסעות, זאת בזמן שהמטוס עדיין נוסע על מסלול הטיסה. לאחר שנחקרו על ידי המשטרה המקומית הם שוחררו והמריאו חזרה לישראל

זמן צפייה: 01:33

הישראלי המכוער: מספר נערים ישראלים נעצרה הבוקר (חמישי) בקפריסין לאחר שהתפרעו בטיסה מלרנקה חזרה לישראל. הצעירים הורדו מהמטוס טרסם המראתו, נעצרו בנמל התעופה בלרנקה על ידי המשטרה המקומית, ולאחר חקירה שוחררו.

מדובר בטיסה של חברת "טוס אירליינס" הקפריסאית, שאמורה הייתה להמריא מלרנקה לנתב"ג. לפי עדויות של נוסעים, עוד כשהמטוס נסע על מסלול הטיסה, החלה קבוצה קטנה של מספר נערים, בין חמישה לשישה, להתפרע. בין היתר הנערים צחקו על נוסעים, צעקו על הדיילים "מנייאק, מלשינים", ואף אחד מהישראלים זרק פחית שתייה שפגעה באחת הנוסעות.

קברניט המטוס החליט שהוא לא ממריא, החזיר את המטוס חזרה אל הגייט שמה הורדו הנוסעים וחבורת הנערים נעצרה על ידי המשטרה המקומית. לאחר חקירה הצעירים שוחררו, עלו על טיסה אחרת וחזרו לישראל. ישנה אפשרות כי מדובר בקטינים, ולפני עדויות הנערים הם אוהדי מכבי תל אביב בכדורגל, ששיחקה אמש מול קבוצת א.א.ק. לרנקה בקפריסין.

המשטרה בשדה התעופה בלרנקה
המשטרה בשדה התעופה בלרנקה | צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

נזכיר כי ארבעה אוהדי מכבי תל אביב נעצרו אתמול בקפריסין, בחשד שהחזיקו אבוקות. הם נעצרו כשברשותם לא פחות מ-15 אבוקות אותן ככל הנראה תכננו להדליק בשעת המשחק עצמו, אך נעצרו כאמור לפני שהספיקו לבצע את המעשה ולאחר שהובאו בפני שופט בקפריסין והודו באשמה, נקנסו כל אחד בין 500 ל-750 אירו.

האוהדים הגיעו לקפריסין ללוות את קבוצתם במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג. המשחק הסתיים ב-1:1 מאכזב מבחינתם, אך האכזבות של המועדון הצהוב לא נותרו רק על המגרש, כאמור, לאור כמה תקריות שנרשמו עם אוהדי הקבוצה.