"חשבתי ששום דבר לא יפתיע אותי, ואז נחשפתי לסיפור הזה"

אילנה ראדה: ארבעה ימים לאחר הרצח התקשר אדם למשטרה וסיפר כי הוא יודע בוודאות מי רצח את תאיר

זמן צפייה: 04:47

אילנה ראדה, אמא של תאיר ראדה ז"ל שנרצחה בדצמבר 2006 בשירותי בית הספר בו למדה, פרסמה אתמול פוסט בחשבון הפייסבוק הפרטי שלה. בפוסט מספרת ראדה כי "ארבעה ימים לאחר הרצח התקשר אדם למשטרה וסיפר כי הוא יודע בוודאות מי רצח את תאיר".

ראדה ממשיכה, "השוטרת, שקיבלה את השיחה כותבת, כי האיש "נשמע חושש ומפוחד, אך אמין". המשטרה איתרה מהיכן בוצעה שיחת הטלפון הזאת וטכנאי זיהוי נשלח באופן מיידי למקום ממנו בוצעה השיחה".

המתקשר האלמוני סיפר כי: "במהלך סוף השבוע, שמע את בנם של אורחיו מקצרין אומר כי הוא יודע בוודאות מי רצח את תאיר, אך טען כי יתאבד אם יידרש לענות לשאלות מכיוון שהוא מפחד משני התלמידים, שלדבריו ביצעו את הרצח. הנער אמר, שראה שני תלמידים מהשכבות הגבוהות קוראים לתאיר לשירותים והוסיף כי הם מסוכנים מאוד ומסתובבים באופן קבוע עם סכינים בגרביים."

ראדה ממשיכה ומפרטת את כשלי החקירה במקרה הספיציפי הזה ובכלל בשאר המישורים בה החקירה נגעה. "פתרון התעלומה היה מונח לפני החוקרים, גם במקרה זה, ולמישהו בער להפסיק את החקירה באופן שערורייתי, ולהתביית על "החשוד הפוטנציאלי" היחיד, שהמשטרה התעקשה להוכיח את אשמתו". כותבת בעצב אילנה ראדה.

לבסוף, פונה ראדה לאותו מתקשר אלמוני ומתחננת: "פונה מכאן לאותו מתקשר אלמוני ולכל אדם אחר, שמחזיק מידע אודות הרצח ומבצעיו לפנות אלי, גם בצורה אנונימית, באמצעות מכתב מודפס לכתובת מגורי או למייל ולפרט מה קרה באותו היום, שבו חיי תאיר נגדעו בצורה כל-כך אכזרית ופתיל חיי לעולם לא יהיה כשהיה".

 

בוידאו: במלאות 11 שנים לרצח תאיר ראדה ז"ל, הגיעה אמא אילנה להתארח באולפן "מחר שבת". במהלך הראיון הקריאה אילנה קטע קצר שכתבה תאיר כשהייתה בת 12. צפו

[brightcove_iframe video_id='entertainment-tomorrow-Saturday-season-02-articles-19' autoplay='0' credit='' desc='המכתב של תאיר ראדה: ״שיזכרו אותי בתור בן אדם טוב" ' kid='1_cajlg7hx' duration='562'']