שלושה פצועים קשה בתאונות בצפון ובדרום, בהם ילד בן 5

לזירת התאונה, שבה נפצעו ילד בן 5 וגבר בן 35 באורח קשה, הוזעקו כוחות רפואה של צה"ל וכן כוחות מד"א בסיוע מסוק. הילד פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשמצבו לא יציב. בשפרעם: שני פצועים קשה, בהם נער בן 15, בתאונה בין שני כלי רכב

זמן צפייה: 00:07

ילד בן 5 נפצע באורח קשה אחר הצהריים (שבת) בהתהפכות טרקטורון באזור שמורת נחל לבן שבמערב הנגב. בתאונה נפצע גם גבר בן 35 שמצבו קשה גם כן. לזירה הוזעקו כוחות רפואה של צה"ל וכן כוחות מד"א בסיוע מסוק.

כמעט באותה שעה התקבל דיווח במד"א במרחב כרמל על תאונת דרכים בין שני כלי רכב בשפרעם. נער בן 15 פונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה במצב קשה ולא יציב כשהוא סובל מחבלות בחזה ובבטן, ועוד שניים נפצעו קשה.

החובשים של מד"א אורן בר ורפי מזרחי סיפרו על תאונת הטרקטורון בנגב: "בדרך לזירת התאונה חברנו לרכב שהביא אלינו ולכוח רפואה צבאי את הילד הפצוע שהיה בהכרה, וסבל מפציעה קשה מאוד בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנחת חסמי עורקים, טיפול תרופתי וקיבועים והעברנו אותו למסוק מד"א שנחת על הכביש, ופינה אותו במצב קשה ולא יציב להמשך טיפול בבית החולים".

"במקביל, צוותי רפואה נוספים שלנו ושל הצבא המשיכו בנסיעה של עוד כקילומטר נוסף בכביש - עד שהגענו לזירת התאונה עצמה. הנהג, גבר כבן 35, ישב בטרקטורון כשהוא לכוד עם פציעה בגפיים ואנחנו מעניקים לו טיפול רפואי. הוא יפונה בהמשך לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א".