אסון באתר הבנייה: 2 הרוגים בנפילת מעלית מגובה בטירת כרמל

פרמדיקים של מד"א הגיעו לאתר הבנייה וקבעו את מותם של שני בני אדם וטיפלו בארבעה פצועים נוספים, בהם 3 בינוני ואחד קל. לפי החשד, מעלית המשא של אתר הבנייה התנתקה ממקומה, נפלה על מכולה ומחצה שני פועלים למוות: אחד מהם אב טרי

זמן צפייה: 01:28

מכולה נפלה מגובה הבוקר (ראשון) באתר בנייה בטירת כרמל. לפי מד"א, שני בני אדם נהרגו, שלושה נוספים נפצעו בינוני ואחד במצב קל. אחד ההרוגים הוא חסן ותד, תושב ג'ת שבמשולש, שהפך לאבא לבן לפני חודש.

המשטרה מסרה כי פתחה בבדיקת נסיבות תאונת העבודה, שהתרחשה ברחוב הפלמ"ח בעיר. על פי עדויות מהמקום, מעלית המשא של אתר הבנייה נפלה מגובה של 12 קומות על מכולת המשרדים, שהייתה גם היא בגובה, התהפכה ומחצה למוות שני פועלים, תושבי אזור המשולש. שלושה אנשים ששהו בתוך המכולה נפצעו.

חילוץ לכודים באתר בניה טירת הכרמל בו נפלה מכולה
חילוץ לכודים באתר בניה טירת הכרמל בו נפלה מכולה | צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל

פרמדיק מד"א, מוחמד טאבש, שהיה בזירת האירוע אמר "כשהגענו למקום הבחנו במכולה שנפלה מגובה על גבי מכולה אחרת. מתחת למכולה נלכדו 2 גברים כבני 30, הם סבלו מחבלה רב מערכתית קשה, לאחר שהם חולצו נאלצנו לקבוע את מותם".

חילוץ לכודים מנפילת מכולה באתר בנייה טירת הכרמל
חילוץ לכודים מנפילת מכולה באתר בנייה טירת הכרמל | צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל

זירת נפילת המכולה באתר הבנייה בטירת הכרמל
זירת נפילת המכולה באתר הבנייה בטירת הכרמל | צילום: מוקד זק''א

עוד הוסיף טאבש כי מתוך המכולה שנפלה חולץ גבר כבן 50, "בהכרה מלאה עם חבלה רב מערכתית במצב בינוני. בנוסף, פונו מהמקום עוד 2 פצועים כבני כ-30 במצב בינוני עם חבלות ופצוע במצב קל עם חבלת ראש".