מכבי ת"א הביסה את הפועל ב"ש וזכתה באליפות המדינה

שני מחזורים לפני סיום העונה, מכבי תל אביב בכדורגל הבטיחה את האליפות ה-24 בתולדותיה אחרי ניצחון 0:3 על הפועל באר שבע. יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ בירך: "זכייה מרגשת, תואר שני בעונה מוצלחת. בטוח שגם בעונה הבאה תשאפו להרים את הרף. הלוואי שהשמחה תהיה שלמה ובנסיבות לאומיות טובות בהרבה"

ערן זהבי במדי מכבי תל אביב
ערן זהבי במדי מכבי תל אביב | צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

שני מחזורים לפני סיום העונה, מכבי תל אביב הבטיחה הערב (שבת) את אליפות ליגת העל בכדורגל ה-24 בתולדותיה, אחרי ניצחון 0:3 על הפועל באר שבע משערים של דור תורג'מן, אופיר דוידזאדה ועידו שחר. כעת מובילה מכבי תל אביב ב-8 נקודות על מכבי חיפה שנמצאת במקום השני בטבלה, כאשר נותרו רק 6 נקודות בקופה.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, מסר: "ברכות למכבי תל אביב על זכייה מרגשת באליפות, תואר שני בעונה מוצלחת. ברכות לבעלים מיטש גולדהאר ומחמאות גדולות על הניהול המרשים, הצוות המקצועי המחויב, השחקנים המצוינים ומעל לכל הקהל העצום והתומך.

"כל אלה הובילו לתוצאות המיוחלות בזירה המקומית, בצד עונה אירופית מוצלחת במיוחד. בהכירי את הבעלים והמועדון, אני בטוח שגם בעונה הבאה תשאפו להרים את הרף. הלוואי שהשמחה תהיה שלמה ובנסיבות לאומיות טובות בהרבה".