תאונה קשה בתאילנד: חמישה ישראלים נפצעו בהידרדרות רכב לנהר

לפי משרד החוץ, החמישה נפגעו בהידרדרות הרכב לנהר במהלך טיול באזור צ'אנג מאי. הם פונו לבתי החולים כשהם סובלים מדרגות פציעה שונות. קונסול ישראל בתאילנד, אלי סנה: "הנהג איבד שליטה, הידרדר ונהרג. הישראלים חילצו עצמם ופגשו בקבוצת ישראלים שסייעה להם"

זמן צפייה: 00:48

משרד החוץ הודיע הבוקר (חמישי) כי חמישה ישראלים נפגעו בהידרדרות רכב לנהר במהלך טיול באיזור צ'אנג מאי שבצפון תאילנד. לפי הודעת המשרד, "הישראלים פונו לבתי החולים בדרגות פציעה שונות. קונסול ישראל בתאילנד מטפל באירוע כמו גם המחלקה לישראלים בחו"ל שנמצאת בקשר מול הגורמים הרלוונטיים".

האירוע התרחש בשעות הבוקר, שעון תאילנד. הישראלים מטופלים בבתי חולים סמוכים למקום התאונה. קונסול ישראל בתאילנד מטפל באירוע, כמו גם המחלקה לישראלים בחו"ל שנמצאת בקשר מול הגורמים הרלוונטיים. עוד נמסר ממשרד החוץ כי "משפחות הנפגעים באירוע מעודכנות ונמצאות בקשר שוטף עם המחלקה לישראלים בחו"ל לסיוע מול הרשויות בתאילנד וחברות הביטוח בארץ".

קונסול ישראל בתאילנד, אלי סנה, סיפר על שאירע: "בתאונה היו מעורבים חמישה ישראלים שנסעו ברכב שכור עם נהג, הנהג איבד שליטה, סטה מהמסלול והידרדר במורד התהום. הנהג נהרג במקום, הישראלים הצליחו לחלץ את עצמם ועלו במעלה ההר, כשהראשונים שהגיעו למעלה למזלם הרב פגשו בקבוצה של ישראלים שעברו במקרה במקום. הישראלים עזרו להם לחלץ את עצמם, והזעיקו עזרה. כעת כל הפצועים מאושפזים ומטופלים בבתי החולים, המשפחות מודעות למצבם".