חשד: שלושה רוקחים מכרו תרופות פגות תוקף לחולי סרטן

המשטרה עצרה שלושה תושבי הצפון בחשד כי היו מעורבים במשך שנים במתן תרופות אונקולוגיות פגות תוקף לחולים בבית החולים רמב"ם בחיפה. בנוסף, רופאה עוכבה לחקירה. מהחקירה עולה כי תאריכי התכשירים זוייפו כדי להסתיר את התיישנותם

זמן צפייה: 00:45

שלושה תושבי הצפון נעצרו בחשד כי מכרו במשך שנים תרופות פגות תוקף לחולי סרטן במרכז הרפואי רמב"ם שבחיפה. מעצרם הוארך הבוקר עד ליום ראשון בבית משפט השלום בעכו. בנוסף, רופאה מבית החולים עוכבה לחקירה.

החקירה נפתחה בעקבות תלונה של עובד המקום ומשרד הבריאות לפני שנתיים. מהחקירה עלה כי זויפו התאריכים של תרופות שהועברו לצוותים הרפואיים, וכן בוצעו פעולות נוספות בתרופות פגות תוקף, זאת בכדי להסתיר את התיישנותן וכדי לרמות את תאריכי התפוקה.

אתמול בשעות הבוקר נעצרו שני רוקחים (59 תושב פקיעין, 39 תושב שפרעם) ועיכבו לחקירה רופאה בת 38 מקריית ביאליק שמועסקים בבית החולים רמב"ם. בנוסף, נעצר גם בעל בית מרקחת פרטי, בן 52 ממג'ד אל כרום בחשד לעבירות דומות. בחיפושים שנערכו בבתי המרקחת ובביתו נתפסו ספרי חשבונות ומסמכים הקושרים את החשודים לעבירות המס.

מטעם בית החולים רמב"ם נמסר: "המרכז הרפואי מלווה בעניין זה על ידי הפרקליטות האזרחית בחיפה ופועל בהתאם להנחיותיה. באופן טבעי רמב"ם אינו מעורב בפעולות החקירה של משטרת ישראל - מעבר להיענות לבקשות להעברת מידע ופרטים שונים. אנו מנועים מלהרחיב ולהגיב בנושא כל זמן שההליך החקירתי והמשפטי בעיצומו".