40 חברות ישראליות במבצע הסיוע הגדול לקשישים לפני יום העצמאות

מנכ"לי "אסם", "שטראוס", ענקית המזון "תנובה" וישראלים נוספים מתאגידי הענק הכי גדולים ועד לחברות קטנות, חברו למבצע משותף - וחילקו סלי מזון כחול-לבן לאוכלוסייה המבוגרת במדינה

זמן צפייה: 04:54

40 יצרני מזון ישראלים, מתאגידי הענק הכי גדולים ועד לחברות קטנות, חברו למבצע משותף וחילקו סלי מזון כחול-לבן לקשישים, לקראת יום העצמאות. עם המסכות כולם נראים דומים אבל למחסנים של ארגון "לתת" הגיעו מנכ"ל "אסם", מנכ"ל "שטראוס", מנכ"ל ענקית המזון "תנובה" ועוד.

כל חברות המזון מתאגדות בשביל להגדיל את התרומה ולהגיע לכל האוכלוסיות הוותיקות. מוצרי מזון בשווי של כמעט שלושה מיליון שקלים נארזו ב-10,000 קופסאות ויגיעו אל אריאלה ושמואל שכבר חודשיים לא יצאו מהבית ולאוכלוסייה המבוגרת בכל רחבי ישראל.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בג"ץ התנה את המשך השימוש באיכוני השב"כ בחקיקה – עוד השבוע

אחרי יום העצמאות: תבוטל מגבלת ה-500 מטרים לפעילות ספורט

הביקורת הציבורית וניהול משבר הקורונה: ליצמן בריאיון פרישה

שמואל ואריאלה שקיבלו את חבילת הסיוע לקשישים לפני יום העצמאות
שמואל ואריאלה שקיבלו את חבילת הסיוע לקשישים לפני יום העצמאות | צילום: חדשות 13

השבוע אריאלה ושמואל בפעם הראשונה העזו לבקש. "אני עבדתי מגיל 15 עד גיל 78. אני עוד חמישה חודשים בן 80", סיפר שמואל. "אנחנו חיים על קצבת ביטוח לאומי", הסבירה אריאלה. "אני לא אוהבת לבקש, אבל המצב שקשה לתאר, כזה שבחיים לא חלמנו להגיע אליו".

מעבר לארגזים שהמנכ"לים אורזים היום לקשישים, במחסנים של "לתת" סחורה נוספת שנתרמה על ידי חברות ישראליות רבות. זה לא סוד שתעשיית המזון היא אולי בין הענפים היחידים שיכולים לתרום היום, בין היחידים שלא חטפו מכה כלכלית בגלל הקורונה.