פגע וברח בראש העין: בן 15 על אופניים חשמליים נפצע אנושות

הנער נפגע מרכב בדרך קיבוץ גלויות שבעיר. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים שניידר שבפתח תקווה כשהוא סובל מחבלת ראש. המשטרה עורכת סריקות אחר נהג הרכב שנמלט

אמבולנס. ארכיון
אמבולנס (ארכיון) | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

נער בן 15 שרכב על אופניים חשמליים נפצע הלילה (חמישי) אנושות מפגיעת רכב בדרך קיבוץ גלויות בראש העין. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים שניידר כשהוא סובל מחבלה בראשו. במקביל, המשטרה עורכת סריקות אחר נהג הרכב שנמלט מהמקום.

פראמדיק מד"א דורד בארכה סיפר: "רוכב האופניים החשמליים שכב על הכביש כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלה בראשו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים".

אתמול נקבע מותו של רפאל עדנה בן ה-4.5, שנפצע אנושות בתאונת פגע וברח בנתניה בשבת האחרונה. אם ובתה בשנות ה-70 וה-50 לחייהן נעצרו בחשד למעורבות בתאונה.

התאונה התרחשה בשדרות בן גוריון שבעיר, כאשר הנהגת החשודה פגעה בעוצמה ברפאל - ונמלטה מהמקום. "הסבא טייל איתם והחזיק ילד אחר ביד אחת ואת הילד השני. הם רק נכנסו לכביש - ואז בא הרכב והעיף את רפאל", סיפר אביו זיו.

החשודות נעצרו בבוקר לאחר התאונה, ועל-פי החשד הן ניסו להגיע למוסךכדי לתקן את הנזק ברכב ולטשטש ראיות. "אם יש צדק, שייתנו לה את העונש המירבי למען יראו וייראו", אמר זיו. "שאנשים יבינו שהם לא יכולים לעלות על ההגה שתויים, שהם לא יכולים לפגוע ולברוח". אמו של רפאל, שמחה, אמרה: "אני חסרת מילים. אני בהלם ודורשת שיימצו איתן את הדין. אין אופציה אחרת".