אחיו של נירו לוי: "עבר ברמזור ירוק, הוא יחזור לשמח אותנו"

ערן לוי, שאחיו - השחקן נירו לוי - נפגע בתאונת דרכים ואושפז במצב קשה, כתב בפייסבוק: "אתמול אחר הצהריים פגעו בו שתי מכוניות והוא על אופנוע, 20 מטר מביתו, כשהוא עבר ברמזור ירוק כמו שצריך". הוא הוסיף: "אנחנו, המשפחה, מבקשים לתת לצוות הרפואי לטפל בו בשקט ובמסירות, לייצב את מצבו, ונירו יחזור לשמח אותנו"

זמן צפייה: 01:23

ערן לוי, אחיו של השחקן נירו לוי שנפצע אתמול בתאונת דרכים בתל אביב ואושפז במצב קשה, כתב אחר הצהריים (שבת) בעמוד הפייסבוק שלו: "אתמול אחר הצהריים פגעו בו שתי מכוניות והוא על אופנוע, 20 מטר מביתו, כשהוא עבר ברמזור ירוק כמו שצריך".

לוי הוסיף: "אנחנו, המשפחה, מבקשים לתת לצוות הרפואי לטפל בו בשקט ובמסירות, לייצב את מצבו, ונירו יחזור לשמח אותנו. תודה לכם על התפילות על העזרה, התמיכה והדאגה. אנחנו מאוד מעריכים זאת".

זירת התאונה ברחוב הרב שלמה גורן בתל אביב
זירת התאונה ברחוב הרב שלמה גורן בתל אביב | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

נירו לוי, כאמור, נפצע באורח קשה כשרכב על אופנוע ברחוב הרב שלמה גורן שבצפון העיר, כשעל פי החשד נהג טנדר חצה באור אדום ופגע בו - ולאחר מכן הוא נפגע מרכב נוסף. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים איכילוב כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית, והוא הוכנס לחדר ניתוח. לאחר כמה שעות נמסר מבית החולים כי מצבו של לוי התייצב, וכי הוא יצא מחדר ניתוח ואושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

פראמדיקית מד"א רות רז סיפרה: "רוכב האופנוע שכב על הכביש בסמוך לאופנוע כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב-מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, חבישות ותרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים".

נירו לוי בן ה-54 גדל בחיפה, ולאחר שלמד משחק התפרסם לראשונה בדמותו של מיקו בסדרה "הפוך" ששודרה בשנות ה-90 בערוץ 2. בהמשך שיחק בהצגות ובסרטים רבים, ובשנת 2004 כיכב בסרט "אהבה קולומביאנית". בשנת 2008 החל לגלם את הדמות המזוהה איתו ביותר - "חפר" בסדרה "רמזור". יוצר הסדרה, אדיר מילר, כתב אמש בעמוד הפייסבוק שלו: "מתפלל לשלומך, חבר".