עיני העולם נשואות לפריז: המשלחת הישראלית תחת אבטחה כבדה

ימים ספורים לפני טקס הפתיחה הרשמי של האולימפיאדה, נבחרת ישראל בכדורגל תשחק הערב מול מאלי, ובבירת צרפת הועלתה רמת הכוננות באופן חסר תקדים. מפגינים פרו-פלסטינים קוראים להחרים את הספורטאים הישראלים, ובמל"ל הוציאו אזהרת מסע

זמן צפייה: 01:05

עיני העולם נשואות לפריז: ימים ספורים לפני טקס הפתיחה הרשמי של אולימפיאדת 2024, הנבחרת האולימפית של ישראל בכדורגל תתחיל הערב (רביעי) את המסע שלה בטורניר, כשתעלה למשחק מול נבחרת מאלי בשעה 22:00 (שעון ישראל). כאשר המתח הגיאו-פוליטי בשיאו. רמת הכוננות בפריז הועלתה - והמשחקים יתנהלו תחת אבטחה שטרם נראתה.

בעקבות המלחמה הוציא המל"ל הודעת אזהרה לישראלים, אשר מתבקשים להיזהר ולהימנע מחיכוכים, ובנוסף הומלץ לישראלים להצניע את העובדה שהם מישראל. לפי סוכנות הידיעות רויטרס, בימים האחרונים החלו הפגנות תמיכה בפלסטינים בבירת צרפת, כאשר המפגינים קוראים להחרים את הספורטאים הישראלים כפי שהוחרמו הספורטאים הרוסים.

הנבחרת הישראלית לאולימפיאדה
הנבחרת הישראלית לאולימפיאדה | צילום: פלאש 90
הכפר האולימפי, פריז
הכפר האולימפי, פריז | צילום: רויטרס

כתבות נוספות:

אבטחה מוגברת באולימפיאדת פריז
אבטחה מוגברת באולימפיאדת פריז | צילום: רויטרס
אבטחה מוגברת באולימפיאדת פריז
אבטחה מוגברת באולימפיאדת פריז | צילום: רויטרס
הפגנות בפריז
הפגנות בפריז | צילום: רויטרס

המשחקים יפתחו באופן רישמי רק ביום שישי, אז גם יתקיים טקס הפתיחה בשעה 19:30 (שעון ישראל). הציפיות מהמשלחת הישראלית באולימפיאדה הזאת גבוהות מאוד, כשהמטרה היא לחזור לישראל עם 5-4 מדליות. המשלחת שמונה 88 ספורטאים המריאה אתמול, וכבר הגיעה לכפר האולימפי. נבחרת הכדורגל כבר עשתה היסטוריה, שכן זו תהיה הופעתה הראשונה מאז אולימפיאדת מונטריאול 1976.