"מרגיש כמו אובססיה אישית": אולה קרבצ'נקו יוצאת למאבק על שמה

בעבר הואשמה א.ק ברצח על לא עוול בכפה, ואז הגיעה ההחלטה לסגור את התיק נגדה. כעת, היא יוצאת למאבק ומתכננת לתבוע את סנגורו של זדורוב ואת א"ח. "הוא אומר שאני רוצחת ילדים" • בלעדי

זמן צפייה: 07:43

לאחר שהואשמה ברצח תאיר ראדה על ידי בן זוגה לשעבר שאנס והכה אותה, א"ח, אולה קרבצ'נקו יוצאת למתקפה ומתכננת לתבוע את א"ח, את סנגורו של זדורוב ירום הלוי ואת כל מי ששפך את דמה והעליל עליה עלילות. השבוע, לאור ההחלטה להעמיד למשפט חוזר את רומן זדורוב ולסגור את התיק נגדה מחוסר אשמה, קרבצ'נקו שוחחה עם חדשות 13 מבית סבתה באודסה, היכן שהיא נמצאת בשבועות האחרונים.

"וואו, אני מאוד מתרגשת, יש לי הרבה תקוות", סיפרה קרבצ'נקו לכתבת חדשות 13, והוספיה: "יש לי תחושה שדברים משתנים". אולה הוקעה כרוצחת בעקבות עדות מפוקפקת של א"ח, אדם מפוקפק, אשר אנס והיכה אותה במשך שנים כאשר היו בקשר. סנגורו של רומן זדורוב, הלוי, דיבר עליה באולפנים והציג מסמכים רפואיים שונים לגביה, אך קרבצ'נקו טענה כי "אלה לא מסמכים ששוחררו, אני לא יודעת איך הם הגיעו לידיו אבל זה מאוד פלילי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גורמים בקואליציה: "המצב שברירי – ברור שנפסיד בהצבעות נוספות"

בנט בדיון בקריה: "החיסון פחות יעיל משמעותית מול זן הדלתא"

תוך מספר שעות: שמונה פצועים קשה בתאונות דרכים ברחבי הארץ

עו''ד ירום הלוי
עו''ד ירום הלוי, סנגורו של רומן זדורוב

לפני כחודש ,קרבצ'נקו הגישה נגד הלוי תלונה במשטרה. "אני מפחדת לפגוש אותו, זה כבר מרגיש כמו אובססיה אישית, שהוא רודף אותי", סיפרה. "לא רק שאין לו ראיות, הוא אומר גם דברים כל כך קשים, כגון שאני רוצחת ילדים. מה שהוא עושה זה דבר אכזרי".

שורה של תביעות דיבה כבר מוכנה נגד כל מי שניהלו בפומבי נגד קרבצ'נקו בית דין שדה. היא תובעת את א"ח ומנסה להביא להגשת כתב אישום נגדו, צעד אשר נשקל כעת אצל פרקליט המדינה אייסמן. "אני נורא רוצה להתנתק כבר מכל הדבר הזה", סיכמה קרבצ'נקו. "כל הפרשה הזאת היא מין המשך ישיר לגבר האנס הזה".