נהגת איבדה שליטה על רכבה - ודהרה לתוך בית אבות • תיעוד

שלושה בני אדם, ביניהם הנהגת, נפצעו קל לאחר שהאישה נסעה בטעות היישר אל תוך המוסד ברעננה. החובש שטיפל בפצועים סיפר: "מדובר בנס של ממש שלא היו נפגעים רבים יותר ובדרגות חמורות יותר"

זמן צפייה: 00:38

נהגת איבדה היום (חמישי) שליטה על רכבה ונכנסה לתוך בית אבות ברעננה. הנהגת ושני בני אדם נוספים נפצעו קל וצוות מגן דוד אדום העניק להם טיפול רפואי.

החובש רפאל נהרי מיחידת האופנועים של מד"א - הצלה פתח תקווה סיפר: "מדובר בנס של ממש שלא היו נפגעים רבים יותר ובדרגות חמורות יותר. נהגת הרכב ועוד שני דיירים נפצעו באורח קל, ביצענו להם בדיקות רפואיות וטיפול ראשוני במקום ומתוכם שני פצועים פונו להמשך טיפול".

נהגת נכנסה עם הרכב לתוך בית אבות ברעננה | צילום: דוברות הצלה פתח תקווה

לפני כחודש, רגע אחרי שאחרון הלקוחות יצא מהבנק, נהג רכב פרטי בשנות ה-70 לחייו איבד את השליטה על הרכב עלה על המדרכה, שבר את דלת הכניסה של הבנק ונכנס פנימה עם הרכב. המקרה נקלט במצלמות האבטחה של הבנק ובתיעוד שפורסם בחדשות 13, ניתן לראות כמה מזל היה באירוע, כך שהסתיים ללא נפגעים.

"היו זכוכיות מנופצות על הרצפה מסביב ומלא בלגן. הנהג נורא מבולבל, בהלם ולא מבין מה קרה", סיפרה חני בן דוד, פרמדיקית מגן דוד אדום שהגיעה למקום מיד לאחר התאונה. "ראינו אדון יושב על ספסל כבן 80 ועוד שלוש נשים מסתובבות, מתהלכות, מבוהלות גם. בדקנו מה שלום כולם. כולם היו עם פציעות קלות, לא משהו רציני. הם קיבלו טיפול רפואי במקום ופונו לבית החולים סורוקה להמשך טיפול".

נהגת נכנסה עם הרכב לתוך בית אבות ברעננה | צילום: דוברות הצלה פתח תקווה

בתיעוד ניתן לראות איך אישה שעמדה סמוך לכספומט שמחוץ לסניף, לא נפגעה למרות קרבתה לרכב. במצלמה שהותקנה בפנים תועדה אחת העובדות שישבה על הכיסא, כשהיא מנסה להתחמק מהרכב שמתקדם לעברה. בזווית אחרת, נראים העובדים המבוהלים והמומים כשהם מזהים את הרכב נכנס במהירות פנימה.

נהגת נכנסה עם הרכב לתוך בית אבות ברעננה | צילום: מד''א

צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו את הפצועים - נהג הרכב ושלושה עובדים במצב קל לבית החולים סורוקה. הנהג נחקר והתברר כי מדובר בסך הכול בטעות אנוש.

התאונה בסניף הבנק בבאר שבע
התאונה בסניף הבנק בבאר שבע | צילום: חדשות 13