תיעוד: מני נפתלי עם יד שבורה אזוק בבית חולים

אב הבית לשעבר בבית רה"מ, שנעצר שלשום במהלך הפגנה נגד היועץ המשפטי לממשלה, הובהל לבית החולים בגלל יד שבורה כשהוא אזוק. לטענתו, הוא נפגע בגלל אלימות שוטרים. המשטרה: "בג"ץ קבע כי לא נפל כל פגם בפעולות שלנו"

מני נפתלי בבית חולים אזוק עם יד שבורה
מני נפתלי בבית חולים אזוק עם יד שבורה | צילום: ענת הלחמי

מני נפתלי, אב הבית לשעבר בבית ראש הממשלה, נעצר שלשום (שבת) בעקבות הפגנה מחוץ לביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

בתיעוד בלעדי שהגיע ל"הצינור" ניתן לראות את נפתלי מגיע לבית החולים בגלל שבר בידו השמאלית, כשהוא אזוק שנגרם לו לטענתו על ידי המשטרה במהלך מעצרו. נציין כי בחצי השנה האחרונה מתייצבים כל מוצאי שבת פעילים מחוץ לביתו של היועמ"ש.

>> לכתבות נוספות בחדשות 10

מבצע משטרתי, הקלות לפלסטינים ומתיחות בקואליציה: מחכים טראמפ

האם באמת כולם מרוויחים מפרויקט התמ"א?

טענות על הטרדות מיניות של מועמד יחימוביץ' למרחב חיפה

בהפגנה האחרונה החליטה המשטרה לעצור מספר פעילים, בהם מני נפתלי ומירי ניר, מורה לאזרחות. בסרטון נוסף, שצולם על ידי הבמאית ענת הלחמי, ונערך על ידי תקווה ממו ויאיר קמפל, ניתן לראות את רגע המעצר. "אני צילמתי הרבה חומרים במהלך חיי, אבל מה שראיתי הצליח להמם גם אותי", מספרת הלחמי.

ממשטרת ישראל נמסר: "בלב שכונת מגורים בפתח תקווה מתקיימת מזה כחודשיים במהלך סופי השבוע התקהלות מחרישת אוזניים ע"י עשרות מפגינים המייצרים רעש והפרעה בלתי נסבלת למאות אזרחים. המשטרה גילתה אורך רוח - זאת על אף שהפגנות אלו שהתקיימו ללא רישיון כחוק, וניהלה הידברות עם המפגינים והצעה להעתקת ההפגנה למקום אחר שלא יהווה מטרד לציבור, הכל מתוך רצון לאפשר את זכות המחאה כחוק".

עוד הוסיפו במשטרה כי "המפגינים התעקשו להגיע לשכונת המגורים והפגנות אלו הפכו מקטע מדרכה במרחב הציבורי, לזירה קולנית הגוררת פניות רבות למשטרה. בג"צ כבר קבע כי לא נפל כל פגם בפעולות המשטרה וכי המשטרה אף פעלה לפנים משורת הדין. באירוע אמש, חלק מן המפגינים הפר את הנחיות בג"צ ברגל גסה ובכך פגעו בתושבי השכונה ופגעו במרקם החיים הנורמטיבי".