דיווח: נסגרה העברתו של השוער דניאל פרץ לבאיירן מינכן

על פי העיתונאי פבריציו רומאנו, פרץ בן ה-23 צפוי להמריא במהלך סוף השבוע הקרוב לחתימה על חוזהו באלופת גרמניה בסוף השבוע הקרוב לאחר שיעמוד בין הקורות בפעם האחרונה עבור מכבי תל אביב במשחקה מול צליה מחר במסגרת הקונפרנס ליג. במסגרת רכישת פרץ, הבווארים יעבירו לקבוצה של מיטש גולדהאר כחמישה מיליון אירו

זמן צפייה: 03:59

מכבי תל אביב עם אקזיט נוסף. לאחר שבינואר האחרון נמכר הקשר אוסקר גלוך לרד בול זלצבורג בתמורה ל-7.5 מיליון אירו, היום (רביעי) על פי הדיווח של העיתונאי פבריציו רומאנו הפרטים להעברתו של שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ (23) לקבוצת הפאר הגרמנית באיירן מינכן נסגרה באופן רשמי בתמורה לחמישה מיליון אירו אותם יעבירו הגרמנים למכבי ת"א, לא כולל בונוסים.

פרץ הפך בשנתיים האחרונות לשוער הבכיר של הקבוצה הצהובה מתל אביב על אף גילו הצעיר, וצד את עיניהם של הבווארים בקיץ האחרון ביורו הנבחרות הצעירות כשהציג יכולת נפלאה שככל הנראה תביא אותו לעמוד בין הקורות של באיירן מינכן בעונה הקרובה.

הקהל של באיירן מינכן.
אוהדי באיירן מינכן (ארכיון) | צילום: רויטרס

השוער המוכשר של מכבי ת"א מחזיק בדרכון גרמני, וצפוי להמריא למינכן לחתימה ובדיקות רפואיות לאחר שיעמוד בפעם האחרונה בין הקורות עבור מכבי ת"א, במשחקה מול צליה במסגרת הקונפרנס ליג.