בן 8 שרכב על קורקינט במצב קשה לאחר שנפגע מאוטובוס בירושלים

הילד נפגע בשדרות גולדה מאיר פינת אסירי ציון ופונה לבית החולים כשמצבו קשה אך יציב. המשטרה פתחה בחקירה. במקרה אחר, רוכב אופנוע כבן 20 אותר ללא רוח חיים בצמחיה בצד כביש 721 מזרחית לצומת אורן

זירת התאונה בירושלים
זירת התאונה בירושלים | צילום: דוברות המשטרה

ילד כבן 8 נפצע הערב (רביעי) באורח קשה לאחר שרכב על קורקינט ונפגע מאוטובוס בשדרות גודלה מאיר פינת אסירי ציון בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לילד מחוסר ההכרה, ופינו אותו לבית החולים. המשטרה פתחה בחקירה.

פראמדיק מד"א איתי רבי וחובש רפואת חירום במד"א חיים נוימן סיפרו: "היינו ממש בסמוך כשהמוקד דיווח לנו שמתקבלת קריאה על תאונה קשה מאוד עם מעורבות ילד ומיד הגענו למקום. הילד שכב במרכז הכביש בסמוך לקורקינט ולחלקו הקדמי של האוטובוס כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן תרופות והנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

אמבולנס. ארכיון
אמבולנס. ארכיון | צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

במקרה אחר, רוכב אופנוע כבן 20 אותר ללא רוח חיים על ידי יחידת חילוץ  בצמחיה בצד כביש 721 מזרחית לצומת אורן. חובשים ופראמדיקים של מד"א איתרו את הרוכב וקבעו את מותו לאחר שהבחינו כי אינו מראה סימני חיים.

חובש בכיר במד"א אלכס קפליאן סיפר: "קיבלנו דיווח על רוכב האופנוע שאותר מחוסר הכרה בצד הדרך. הוא שכב בתוך הצמחיה במרחק של מספר מטרים מהאופנוע כשהוא סובל מחבלות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".