שיפור במצבו של נירו לוי: ישוחרר בקרוב מטיפול נמרץ

ממשפחתו של השחקן, שנפצע בשבוע שעבר בתאונת אופנוע בתל אביב ואושפז במצב קשה בביה"ח איכילוב, נמסר כי הוא עירני ומתקשר עם סביבתו - ובימים הקרובים יועבר להמשך טיפול בחטיבה האורטופדית. "נירו יחזור לשמח את עם ישראל"

זמן צפייה: 00:18

מקורביו של שחקן הטלוויזיה והקולנוע נירו לוי פרסמו הבוקר (שישי) כי חל שיפור במצבו, וכי הוא עירני ומתקשר עם סביבתו. לוי צפוי להשתחרר בימים הקרובים מהיחידה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב, שם הוא מאושפז מאז נפצע קשה בתאונת אופנוע בתל אביב בסוף השבוע שעבר, והוא יועבר לטיפול במחלקה האורטופדית.

מביה"ח איכילוב נמסר כי לוי "בהכרה, מתקשר עם הסביבה וצפוי להשתחרר בימים הקרובים ממחלקת טיפול נמרץ להמשך טיפול בחטיבה האורטופדית". ממשפחתו של השחקן נמסר: "תודה לכל עם ישראל על החיבוק, הדאגה, העזרה והתפילות, מאמינים שנירו יחזור לשמח את עם ישראל".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2209021018' autoplay='0' credit='אחיו של נירו לוי מעשכן על מצבו' desc='דוברות איכילוב' poster='' kid='1_ycquayyj' duration='']

ערן לוי, אחיו של השחקן המפורסם, אמר הבוקר: "תודה רבה לכל עם ישראל, כפי שהבטחתי שנירו יחזור לשמח אתכם, אז ישנו שיפור במצבו של נירו. אנחנו רוצים להודות דבר ראשון לצוות הרפואי באיכילוב שנלחמו על חייו של נירו, לכל עם ישראל שהתפלל והתקשר וחיזק ועודד, ולכל החברים שלו ולכל מי שדאג לו".

נירו לוי
נירו לוי | צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אחיו של לוי שוחח השבוע עם שרון גל בתוכנית "חמש" ואמר: "אנחנו כרגע נלחמים על נירו, והוא נלחם על הבריאות שלו. הדבר החשוב זה לתת שקט לצוות הרפואי ולמשפחה ולנירו, שזה מה שהוא היה רוצה, ולגרום להחלמתו המהירה, ולהחזיר אותו לתפקוד הכי טוב שאפשר. אנחנו צריכים שיתפללו ובעיקר שיתנו לו את השקט, והוא יעבור את זה. זה מה שאנחנו רוצים בתור משפחה".

זירת התאונה ברחוב הרב שלמה גורן בתל אביב
זירת התאונה ברחוב הרב שלמה גורן בתל אביב | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

לוי, כאמור, נפצע ביום שישי שעבר בתאונת דרכים, כאשר רכב על אופנוע ברחוב הרב שלמה גורן שבצפון תל אביב, ועל פי החשד נהג טנדר חצה באור אדום ופגע בו - ואז הוא נפגע מרכב נוסף. הוא פונה לאיכילוב במצב קשה, נותח ואושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי.