אחיו של נירו לוי: "תתפללו בשבילו, אנחנו נלחמים עליו"

השחקן המפורסם עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ באיכילוב בעקבות תאונת הדרכים שעבר בסוף השבוע, ואחיו שהתראיין ב"חמש" עם שרון גל ביקש לתת שקט לצוות הרפואי. "רוצים להחזיר אותו לתפקוד הכי טוב שאפשר, הוא יעבור את זה"

זמן צפייה: 04:05

השחקן נירו לוי עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב בתל אביב, לאחר שנפצע קשה בתאונת דרכים, והיום (שני) אמר אחיו ערן בתוכנית "חמש" עם שרון גל כי "אנחנו כרגע נלחמים על נירו, והוא נלחם על הבריאות שלו".

"הדבר החשוב זה לתת שקט לצוות הרפואי ולמשפחה ולנירו, שזה מה שהוא היה רוצה", הוסיף ערן, "ולגרום להחלמתו המהירה, ולהחזיר אותו לתפקוד הכי טוב שאפשר. אנחנו צריכים שיתפללו ובעיקר שיתנו לו את השקט, והוא יעבור את זה. זה מה שאנחנו רוצים בתור משפחה".

"אנחנו עושים הכל כדי שהוא יעבור את זה וזה מה שאנחנו רוצים, שכולם יהיו איתנו בנושא הזה", הוסיף, "להתפלל, ולעזור בעיקר לצוות הרפואי הנהדר באיכילוב, לעזור להם לבוא ולטפל בניר בדרך הנכונה ביותר ובשקט, הכי טוב שאפשר".

זירת התאונה ברחוב הרב שלמה גורן בתל אביב
זירת התאונה ברחוב הרב שלמה גורן בתל אביב | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

לוי נפצע ביום שישי כשרכב על אופנוע ברחוב הרב שלמה גורן שבצפון העיר, כאשר על פי החשד נהג טנדר חצה באור אדום ופגע בו - ואז הוא נפגע מרכב נוסף. צוותי מד"א פינו אותו לאיכילוב כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, והוא הוכנס לחדר ניתוח. לאחר כמה שעות נמסר מבית החולים כי מצבו של לוי התייצב, וכי הוא יצא מחדר ניתוח ויאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי.