נתיבות: פעוט כבן שנתיים נשכח ברכב ופונה במצב קשה

צוות מד"א פינה את הפעוט לבית החולים סורוקה עם סימני מכת חום כשהוא מורדם ומונשם, לאחר ששהה זמן ממושך ברכב סגור ברחוב חזון אי"ש בעיר ונמצא כשהוא ללא הכרה

זמן צפייה: 00:53

פעוט כבן שנתיים נמצא מחוסר הכרה היום (ראשון) לאחר ששהה זמן ממושך ברכב סגור ברחוב חזון אי"ש בנתיבות. צוותי מד"א שהגיעו לזירה העניקו לו סיוע רפואי ופינו אותו במצב קשה לבית החולים סורוקה בבאר שבע עם סימני מכת חום כשהוא מורדם ומונשם.

חובשי איחוד הצלה ניסים בוסו ואלחנן עזרא סיפרו: "לדברי בני משפחתו, הילד שהה ברכב זמן ממושך ובעקבות כך איבד את הכרתו. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה (מתן חמצן וקירור גופו) ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים סורוקה במצב קשה ויציב".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2309031602' autoplay='0' credit='' desc='חובש מד"א מעוז ויברמן: "סיפרו לנו שהוא היה ברכב מספר שעות"' poster='' kid='1_r7vfibjt' duration='25']

סגן מנהל מרחב נגב במד"א, פראמדיק ברק ויטנברג, וחובש מד"א מעוז ויברמן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב ובבניין סמוך היה התינוק כבן שנתיים וארבעה חודשים כשהוא מחוסר הכרה עם דופק ונושם, עם מכת חום קשה מאוד. מיד התחלנו לקרר את חום גופו ומתן סיוע נשימתי ולאחר שהצלחנו להוריד את חום גופו העלינו לניידת טיפול נמרץ שקוררה ופינינו אותו לבית החולים תוך שאנחנו נלחמים על חייו כשמצבו קשה והוא מחוסר הכרה. סיפרו לנו שהוא היה ברכב מספר שעות ונמצא על ידי בני המשפחה".