הדיירים מתלוננים: "הכלב של השכן עושה צרכים בחניון של הבניין"

במקום לצאת לטיול בגשם, החליט הדייר שהכלב יעשה את צרכיו בחניון - ולא ניקה אחריו. השכנים התלוננו: "הוא פשוט הלך"; בעל הכלב: "לא שמתי לב כי דיברתי בטלפון. אדאג שהוא ישלם את חובו"

זמן צפייה: 02:17

שכנים מהגיהינום: עורך הדין לירום סנדה הוא אדם מוכר בתחומו. הוא מתמחה בסגירת תיקים, ועל פי העדויות - רוב לקוחותיו מרוצים - מה שלא בדיוק תואם את התחושות של שכניו לבניין.

מסתבר כי באחד מהימים הגשומים שהיו כאן בחודש שעבר, העדיף סנדה שלא לצאת עם כלבו לטיול בגשם השוטף אלא החליט לקחת אותו לסיבוב קצר בחניון הבניין. "אחת מהדיירות התקשרה אליי והתלוננה שבכניסה לחניון יש צרכים של כלב", סיפר עופר טל שחר מוועד הבית. "הסתכלתי במצלמות האבטחה, ויחד עם חבר נוסף מצאנו אדם לבוש בצורה מכובדת, עם חליפה ועניבה, מסתובב עם כלב במקום". את הכלב, מסוג פומרניאן, תיאר טל שחר כ"יפייפה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

ילדה בת 5 נהרגה מפגיעת רכב ברמלה – חמישה נוספים נפצעו

"נותן לי כוח": הקצין שעונד שתי דסקיות – שלו ושל בן דודו שנפל

ארה"ב: שבעה הרוגים באירוע ירי בעיר מילווקי שבוויסקונסין

כלב עושה את צרכיו בחניון בתל אביב
כלב עושה את צרכיו בחניון בתל אביב | צילום: חדשות 13

הוא הוסיף כי במצלמות האבטחה אכן רואים כיצד הכלב עושה את צרכיו - ואילו בעליו סנדה "מסתכל, ממתין בנחת עד שהכלב מסיים - והולך". השכנים הזועמים פנו לעורך הדין וביקשו שדבר כזה לא יחזור בשנית.

לירום סנדה מסר בתגובה: "האמת, לא שמתי לב מכיוון שדיברתי בטלפון. השכנים צודקים וזה לא יקרה שוב. אני אדאג שהכלב יבצע עבודות שירות וישלם את חובו לחברה".

מסוכסכים עם השכן? פנו אלינו למספר 077-6101725 או למייל: NewsJacobEylon@13news.co.il