יוזמת ההורים שבנם הפעוט טבע למוות: לימודי החייאה ללא תשלום

חודש לאחר שעתי פרי בן השנתיים טבע בבריכה הפרטית בביתו, הוריו החליטו לפתוח בהתנדבות קורס להחייאת פעוטות. "לעשות את המקסימום שלא יקרו עוד אסונות - פחות ילדים מסכנים והורים שבורים"

זמן צפייה: 02:43

חודש עבר מאז שעתי פרי, רק בן שנתיים, טבע למוות בבריכה פרטית בביתו. הוריו, נטשה ושרון פרי, שניסו להציל אותו, החליטו לפתוח בהתנדבות קורס החייאה לפעוטות, בניסיון למנוע את האסון הבא. "אנחנו באמת רוצים לעשות את המקסימום שלא יקרו עוד אסונות ושיהיו פחות ילדים מסכנים והורים שבורים", אמרו בקורס. "שאף אחד פה, מי שיושב פה, שלא יגיד 'לי זה לא יקרה'. אם זה קרה לנו, זה יכול לקרות לכל אחד".

הזוג פרי הזמינו לקורס ללא תשלום כל הורה שיש בביתו בריכה פרטית. האסון במשפחת פרי התרחש במוצאי שבת לפני כחודש. יום לפני יום הולדתו השנתיים יצא עתי מהדלת האחורית של הבית בחדרה ובלי שאיש ירגיש הוא נכנס לבדו לבריכה הפרטית שבחצר הבית. אחרי כמה דקות גילו בני המשפחה את עתי. כעבור כשעתיים נקבע מותו והוריו החליטו לתרום את איבריו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המשטרה על מעצר בן ה-14 בירושלים: תיאור האירוע – מגמתי ושקרי

מות האישה ההרה: נתיחת הגופה העלתה ספקות – הבעל שוחרר ממעצר

אישום: בכיר ברשות ההגירה דרש שוחד מיני מנשים מהעדה האתיופית

שרון ונטשה פרי
שרון ונטשה פרי | צילום: חדשות 13

כל מי שמכיר בחדרה את נטשה ושרון לא מופתע מהיוזמה הלא שגרתית לקיים בהתנדבות קורס החייאה להורים בעלי בריכות. רק לפני כשנה הצילה נטשה, העובדת כפקחית בעיריית חדרה, ילד שנלכד בתוך רכב בוער.

"אנחנו איבדנו את עתי לפני חודש בדיוק. הוא נותן לנו את הכוחות להמשיך הלאה וכן, אנחנו מקדישים את החיים שלנו היום לטובת עזרה ראשונה ולהעלות את המודעות", הסבירה נטשה. את ההתנדבות בקהילה ואת מסע ההסברה שלהם להורים בעלי בריכות שחייה ביתיות ימשיכו נטשה ושרון גם בחודשים הקרובים. זוג הורים שאיבדו את היקר להם עושים עכשיו הכול כדי שאסון כזה כמו זה שפקד אותם, לא יקרה לאחרים.