אירוע חריג בנתב"ג: נוסעים קיבלו לטלפון תמונות של מטוסים מתרסקים

במהלך הסעת מטוס של חברת טורקית מהשרוול לעמדת ההמראה, דיווחו הנוסעים לצוות הטיסה על הוויזואליה המטרידה שהגיעה למכשירים הניידים שלהם. הקברניט הורה על החזרת המטוס לטרמינל, ולאחר שהמעורבים הועברו לחקירה המטוס שוחרר לדרכו

זמן צפייה: 02:20

אירוע חריג בנתב"ג: במהלך הובלת נוסעים בנמל התעופה מהשרוול לעמדת ההמראה של מטוס השייך לחברת תעופה טורקית, דיווחו היום (שלישי) הנוסעים לצוות הטיסה על תמונות של מטוסים מתרסקים שהגיעו לטלפונים הניידים שלהם, רגע לפני המראתם לטורקיה.

התמונות שקיבלו הנוסעים בנתב''ג לטלפונים
התמונות שקיבלו הנוסעים בנתב''ג לטלפונים

קברניט המטוס החליט להחזיר את המטוס לטרמינל ולדווח על המקרה לחטיבת הבטחון בנתב"ג. מצוותי האבטחה נמסר כי הם נוקטים בכל הצעדים הדרושים כדי לוודא שלא נשקפה סכנה לנוסעים, כולל בידוק מחודש של נוסעי המטוס וכבודתם.

לדבריהם, "כלל הצעדים הננקטים הם בשיתוף פעולה ובתאום עם קברניט הטיסה, אשר גילה אחריות רבה בהחלטה להחזיר את המטוס לטרמינל. מייד אחרי שנוודא כי אין סיכון למטוס ונוסעיו, חטיבת הביטחון תאפשר לטיסה להמשיך בדרכה".

התמונות המטרידות נשלחו מתוך המטוס באמצעות "אייר דרופ" למכשירים הניידים של הנוסעים, אשר ככול הנראה לא יקבלו טיסה חלופית ובינתיים ממתינים בשער. סריקות מתקיימות במטוס וכשייסתיימו יעלו הנוסעים חזרה לטיסה. אחד הנוסעים נחקר בחשד ששלח את התמונות.

התמונות שקיבלו הנוסעים בנתב''ג לטלפונים
התמונות שקיבלו הנוסעים בנתב''ג לטלפונים

דובר רש"ת מסר בהמשך לדברים כי "הנוסעים המעורבים הורדו מהטיסה והועברו לחקירה. המטוס שוחרר לדרכו לאחר זיכוי ביטחוני מלא של חטיבת הביטחון. המטוס ימריא בקרוב".