הסיכוי למדליה גדל: גולשי הגלים מדורגים גבוה בסיום עשרה שיוטים

גולש הרוח במקום השלישי בדירוג הכללי לאחר שסיים את השיוט העשירי במקום ה-13, לאחר שכבר היה מדורג במקום הראשון בדירוג הכללי. גולשת הרוח שרון קנטור סיימה את השיוט התשיעי במקום ה-15, ואת השיוט העשירי במקום הראשון, ונישארה במקום השני בדירוג הכללי

תום ראובני בשיוט באולימפיאדה
תום ראובני בשיוט באולימפיאדה | צילום: רויטרס

פריז 2024: הסיכוי למדליה כחול לבן גדל היום (רביעי), למרות שגולש הרוח תום ראובני סיים את השיוט העשירי במקום ה-13, אך הוא עדיין מדורג במקום השלישי. ראובני כבר עלה למקום הראשון בדירוג הכללי כשסיים את השיוט השמיני במקום השלישי, ובשיוט התשיעי סיים במקום החמישי - אך יריבו שמדורג לפניו סיים בדירוג נמוך ממנו מה שהעלה את גולש הרוח הישראלי למקום הראשון הכללי, זאת למרות שבשיוט השביעי פסל בזינוק.

כמו כן, גולשת הרוח שרון קנטור סיימה את השיוט העשירי במקום הראשון ואת התשיעי היא סיימה במקום ה-15. היא התחילה את השיוטים ברגל ימין ובמקצה השמיני, שהוא שיוט ששווה ניקוד כפול, קנטור הובילה והיתה במקום הראשון. אך רגע לפני קו הסיום השיוט בוטל כיוון שהרוח הייתה חלשה מידיי. לאחר שסיימה את השיוטים של היום, היא מדורגת במקום השני בדירוג הכללי.

שרון קנטור במקצה השמיני באולימפיאדה
שרון קנטור במקצה השמיני באולימפיאדה | צילום: רויטרס

מוקדם יותר, הפסידה מיכאלה משה בתחרות הקשתות וסיימה את דרכה באולימפיאדה. באולם הג'ודו, מאיה גושן הודחה בשמינית הגמר, אחרי שהפסידה למרי גאייה הצרפתייה. קודם לכן גושן גברה באיפון על פידן אוגל מטורקיה בשלב הראשון בתחרות הג'ודו עד 70 ק"ג ועלתה לשמינית הגמר. לפי דיווחים, בעקבות חיסול ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה הלילה בטהרן, תוגברה האבטחה סביב המשלחת הישראלית.

מיכאלה משה במקצה האחרון באולימפיאדה
מיכאלה משה במקצה האחרון באולימפיאדה | צילום: רויטרס
מאיה גושן באולימפיאדה
מאיה גושן באולימפיאדה | צילום: רויטרס

אתמול קבעה נבחרת השליחים בשחייה הישג מצויין כשהעפילה לגמר האולימפי מהמקום השמיני הכללי במשחה של 4X200 וקבעה שיא ישראלי חדש שעומד כעת על 7:08:43. עם זאת, במשחה הגמר סיימה הנבחרת במקום התשיעי והאחרון.

הג'ודוקא שגיא מוקי הפסיד אתמול בשמינית הגמר בקטגוריית המשקל של עד 81 ק"ג לג`ון האון לי הקוריאני, אחד מהכישרונות הגדולים באסיה, ובכך סיים את דרכו באולימפיאדה. בקרב הראשון שלו ניצח מוקי את טימו קבליוס הגרמני. במקביל סיימה הג'ודוקא גילי שריר את השתתפותה באולימפיאדה לאחר שהפסידה לקלריס אגבניינו הצרפתייה.

שגיא מוקי באולימפיאדה
שגיא מוקי באולימפיאדה | צילום: הוועד האולימפי הישראלי

בתוך כך, יושבת ראש הוועד האולימפי בישראל יעל ארד תקפה את המשלחת האולימפית הפלסטינית ואת יושבת ראש הוועד האולימפי הפלסטיני, ג'יבריל רג׳וב ואמרה: "הם באו לכאן בעיקר כדי לייצר פרובוקציות. כשנותנים לטרוריסט לעמוד בראש וועד אולימפי, זו לא הפתעה".