"לא ננוח עד שנדע": משפחתה של האם ל-4 שמתה בשנתה דורשת תשובות

לפני כ-3 שבועות רותם בת ה-32 הלכה לישון ולא קמה. במשפחתה מנסים לברר אם מותה קשור להליך הרזיה, שעברה שבועות ספורים לפני האירוע הטראגי. אתמול נודע כי מטופלת נוספת שעברה הליך דומה מתה

זמן צפייה: 05:51

שלושה שבועות עברו מאז הבוקר שבו רותם טוויטו לא התעוררה. רותם, בת 32, אמא לארבעה ילדים, בסך הכול רצתה לרזות אחרי הלידות, והחליטה לעבור הליך של החדרת בלון לקיבה. "הבטן הפריעה לה", סיפר אלירן בעלה, שבעצמו עבר ניתוח לקיצור קיבה, והסביר את ההליך שבחרה רותם לעשות: "זה בלון שממלאים בנוזל ואז הוא יושב בקיבה ותופס מקום, וככה מרזים. זה יכול להיות בגוף מקסימום שנה ואפשר לנפח אותו במהלך השנה הזאת, כי הוא מאבד מהנפח שלו. רותם עשתה את זה בינואר, ירדה עשרה קילוגרמים ואז הלכה לנפח אותו כדי להמשיך לרדת במשקל".

ההליך היה קצר ורגיל ורותם חזרה הביתה והמשיכה בשגרת החיים. אבל כמה שבועות לאחר מכן, אחרי ערב משפחתי שגרתי לחלוטין ובלי סימנים מקדימים, רותם הלכה לישון ולא קמה. "היא כמעט לא אכלה בתקופה הזו", נזכר אלירן. "היא כבר ירדה ל-62 קילו והם הסכימו לנפח לה את זה, למה? היה צריך להוציא את זה, לא לנפח את זה".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

"נגררה באלימות": בת 42 עוכבה לאחר חציית כביש אסורה • תיעוד

עבריין מורשע שנמלט מצרפת נחשף בגמר "מאסטר שף"

חשד: בנו החייל של בכיר בליכוד השחית פתקי כחול לבן בקלפי

רותם, אלירן והילדים
רותם, אלירן והילדים | צילום: חדשות 13

למרות ההלם הגדול, אלירן הבין שהוא חייב לעשות מעשה. הוא תהה אם יש קשר בין ההליך שעברה רותם לבין מותה הפתאומי, והסכים לבצע נתיחה שאחר המוות בגופתה, שלתוצאותיה הוא עדיין מחכה. "אני לא אנוח עד שאקבל תשובה אמיתית, לא משנה מה זה ידרוש ממני". במקביל למקרה הטראגי של רותם, אתמול נודע כי מטופלת נוספת, רופאה במקצועה, מתה לאחר שעברה הליך דומה.

חסרונה של רותם מורגש בכל פינה בבית ובכל רגע ביום. היא ואלירן היו ביחד מאז התיכון, 17 שנה של זוגיות ומשפחה, ועכשיו הוא מבין שיצטרך לעשות הכול לבד. "אלו מלחמות קטנות. עוברים את הבוקר, הולכים לבית הספר, אחרי זה צהריים, אחרי זה הולכים לישון. אני יודע שגם היא הייתה רוצה שלא נעצור את השגרה. זה לא חיים אחרים, זה חיים חסרים, אבל לשבת ולשקוע לא יקדם אותי לשום מקום".

רותם ז''ל ואלירן
רותם ז''ל ואלירן | צילום: חדשות 13