מרחובות ת"א ועד הכותל: האקרים איראנים פרסמו תיעוד ממצלמות אבטחה בישראל

קבוצת "מטה משה" המזוהה עם איראן פרסמה את הצילומים בחשבון הטלגרם שלה, ובפוסט שצורף לסרטון הם כתבו בעברית: "יש לנו השליטה על כל הפעילויות שלכם - צעד אחר צעד ורגע אחר רגע"

זמן צפייה: 01:48

קבוצת האקרים בשם "מטה משה" (Moses Staff), המזוהה עם איראן, פרסמה היום (שישי) בחשבון הטלגרם שלה תיעוד ממצלמות אבטחה שגרתיות המפוזרות ברחבי ישראל, החל ממצלמות המקומות ברחובות תל אביב ועד למצלמות מאזור הכותל.

בפוסט שצורך לסרטון כתבו חברי הקבוצה בעברית (טעויות התחביר במקור): "במשך זמן רב, יש לנו השליטה על כל הפעילויות שלכם - צעד אחר צעד ורגע אחר רגע. זוהי רק פינה של השליטה שלנו על הפעילויות שלכם באמצעות גישה למצלמות אבטחה בפנים. אמרנו בעבר שאנחנו נפגע במקום ובזמן שאתם לא חושבים".

בסרטון נראים צילומים של מקומות שונים בארץ, כמו הכותל המערבי, צומת השלום בתל אביב, אסדת הגז בים התיכון, שכונות מגורים שונות וכבישים וצמתים בארץ. בסרטון מופיעים מספרי רכבים וסוגי רכבים שההאקרים זיהו בקלות דרך המצלמות.

כזכור, בתחילת החודש, בציון יום השנה להתנקשות בקאסם סולימאני, מפקד "כוח קודס" במשמרות המהפכה האיראניים, קבוצת האקרים פרצה לאתר העיתון הישראלי "ג'רוזלם פוסט" והחליפה את התמונה הראשית באתר עם הכיתוב "אנחנו קרובים אליכם היכן שאתם לא חושבים על זה".

על אף שאף ארגון לא לקח אחריות רשמית למעשה, התמונה שהוחלפה באתר כוללת פצצה גרעינית שיוצאת מהטבעת אותה ענד סולימאני בעת חיסולו. כמו כן, בתמונה מופיע מבנה שהושמד במהלך תרגיל צבאי שקיימה איראן בחודש שעבר, כאשר ככל הנראה מדובר בקריה למחקר גרעיני על שם שמעון פרס שבנגב.