למד על בשרו: "נוכל הטינדר" נעקץ באלפי דולרים

אישה פנתה בהודעת אינסטגרם אל סיימון לבייב בטענה שתוכל לסדר לו ולחברתו "וי כחול" באפליקציה, כלומר אישור רשמי על אימות חשבונו. לאחר שביצע העברה של התשלום לה ולבן זוגה, שלכאורה עובד בפייסבוק - השניים נעלמו כלא היו

סיימון לבייב
סיימון לבייב | צילום: חדשות 13

נוכל הטינדר נעקץ באלפי דולרים: באתר TMZ פורסם היום (רביעי) כי אישה שפנתה בהודעת אינסטגרם אל סיימון לבייב, המכונה גם "נוכל הטינדר", טענה שתוכל לסדר לו ולחברתו "וי כחול" באפליקציה - כלומר אישור רשמי על אימות חשבונם. לאחר שביצע העברה של תשלום על סך אלפי דולרים לה ולבן זוגה, שלכאורה עובד בפייסבוק - השניים נעלמו כלא היו.

מקורות יודעי דבר מסרו לאתר TMZ כי בחמישי האחרון פנתה אל סיימון לבייב האישה, והבטיחה לו גם כי יימחקו החשבונות המזוייפים שנפתחו תחת שמו באינסטגרם. סיימון ערך שיחת פייס-טיים עם בן זוגה לכאורה, אשר ישב במשרד מפואר - כביכול של פייסבוק, ולבסוף נדרש לשלם 6,664 דולרים בשני תשלומים נפרדים בפייפל, עבור השירות של שני המתחזים.

לאחר העברת הכספים, מנהלו של סיימון מצא חשד בעסקה, ויצר קשר עם הצוות האמיתי של פייסבוק – אלא שהם מסרו כי הם לא גובים כל תשלום עבור אישור רשמי לחשבון. לפני שהספיק לפנות אליהם שוב – הזוג נעלם לגמרי מרחבי הרשת, כולל הסרת חשבונות האינסטגרם של שניהם.

כזכור, סיימון לבייב, ששמו במקור הינו שמעון חיות - נהג על פי החשד לאתר באפליקציית ההיכרויות נשים שחיפשו זוגיות. הוא הציג את עצמו כבן עשירים שחי חיי פאר, ולעיתים אף כינה את עצמו "נסיך היהלומים". לפי תחקירים שבוצעו בחדשות 13, השיטה שלו עבדה בשלבים.

בשלב ראשון יצא חיות לדייט עם צעירה אירופית, וסיפק לה טעימה מחייו הנוצצים: מטוסים פרטיים, מלונות יוקרה ומסעדות מישלן. בשלב השני יצר מצג שווא לפיו הוא מאויים על ידי מתחרים עסקיים. בשלב השלישי, חלק מהנשים הסכימו להעביר עבורו סכומי כסף, שהצטברו למיליונים.

בכל פעם השתמש חיות בתירוצים שונים על מנת לשכנע את הנשים להעביר לו כסף: פעם כדי להשתמש בכרטיס אשראי עם שם אחר בבית מלון במטרה להתחמק מאויבים, ופעם כדי לבצע פעולות - מבלי להשאיר עקבות.