ישראלי בן 26 נעדר במצרים; משרד החוץ: "הנושא מוכר ומטופל"

המשטרה מבקשת סיוע באיתור אביב סלובודקין שנסע לסיני בתחילת החודש, ולפני ארבעה ימים אבד עמו הקשר כאשר היה בפראפרה שבמערב המדינה. קונסול ישראל בקהיר בודק מול הגורמים הרלוונטיים במקום

זמן צפייה: 01:45

המשטרה מבקשת היום (חמישי) את עזרת הציבור באיתור הנעדר אביב סלובודקין בן 26 שנעדר במצרים. הקשר עמו ניתק החל מיום ראשון, והוא חצה את הגבול לסיני בתחילת החודש.

ממשרד החוץ נמסר כי "הנושא מוכר ומטופל. המחלקה לישראלים בחו"ל, באגף הקונסולרי במשרד החוץ וקונסול ישראל בקהיר דודו בן כליפא מכירים את הפרטים ובודקים מול הגורמים הרלוונטיים במקום".

לכתבות נוספות בנושא >> 

לאחר יממה של חיפושים: אותרה גופת הישראלית שנעדרה באתיופיה

במעבי הג'ונגל: נמשך החיפוש אחר הנערה הבריטית שנעדרת במלזיה

"חיפש מקום לכתוב שירים": נמשך החיפוש אחר הנעדר באינדונזיה

אחותו של אביב פרסמה פוסט בפייסבוק בו היא מבקשת עזרה באיתורו. לדבריה, בפעם האחרונה שאביב יצר קשר הוא היה בפראפרה, נווה מדבר במערב מצרים.

כזכור, מוקדם יותר השבוע המטה ללוחמה בטרור פרסם אזהרת מסע לסיני כאשר רמת האיום עומדת על 1 - איום קונקרטי גבוה מאוד. "מומלץ לישראלים השוהים שם לצאת לאלתר מהאזור ולשוב ארצה", נכתב באזהרה, "כמו כן, נבקש ממשפחות הישראלים השוהים בסיני ליצור קשר עמם ולעדכנם באזהרת מסע זו. בנוסף, המל"ל ממליץ בתוקף לכל אלו המבקשים לצאת לסיני להימנע מלעשות זאת".

אתמול, נקבע מותו של דוד בקר בן ה-25 מירושלים, שנפצע אנוש ביום שני בתאונת דרכים קשה בגאורגיה. הודעה נמסרה למשפחתו. צוות שגרירות ישראל בגאורגיה והמחלקה לישראל בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ מסייעים בהבאת גופתו לקבורה בישראל בהקדם האפשרי.

כזכור, לפני כשבוע וחצי, סוף אדלר, תושב רמת השרון בן 22, נהרג לאחר שנפל מגובה של כ-30 מטרים בזמן שטיפס על מצוק רודיאר, שנמצא בצפון ספרד, בסמוך לגבול עם צרפת. בני משפחתו קיבלו את הבשורה על מותו.