ארבעה חטופים מקיבוץ ניר עוז נרצחו בשבי: "אבל כבד"

אריה זלמנוביץ (85), מיה גורן (56), רונן אנגל (54) ואליהו מרגלית (75) הוגדרו כחטופים במשך 56 ימים, וכעת נמסרה הודעה על מותם. בעלה של גורן נרצח בשבת השחורה, זלמנוביץ תועד בסרטון שפרסם חמאס מהשבי, ואשתו ושתי בנותיו של אנגל שוחררו השבוע משבי חמאס. בתוך כך, צה"ל הודיע למשפחתו של גיא אילוז שהוגדר כנעדר כי הוא נרצח ב-7 באוקטובר

זמן צפייה: 04:20

קיבוץ ניר עוז הודיע היום (שישי) על הירצחם של ארבעה מבני הקיבוץ: אריה (זלמן) זלמנוביץ בן ה-85, מיה גורן בת ה-56, רונן אנגל בן ה-54 ואליהו מרגלית. במשך 56 ימים הם הוגדרו כחטופים, וכעת נמסרה הודעה על מותם. בתוך כך, הערב נודע משפחתו של המוזיקאי גיא אילוז בן ה-26 התבשרה אתמול כי הוא נרצח במסיבה ברעים - לאחר שצה"ל הודיע כי יכול להיות והוא נחטף

זלמנוביץ תועד לפני כשבועיים בסרטון שפרסם חמאס מהשבי, בו ניתן היה לראות אותו במצב בריאותי קשה. בעלה של גורן, אבנר, נרצח בשבת השחורה. בן 56 היה במותו. קרינה, מיקה ויובל אנגל - אשתו ובנותיו של רונן אנגל שמותו הותר לפרסום- שוחררו משבי חמאס השבוע.

בנוגע למותו של אריה זלמנוביץ נמסר מטעם קיבוץ ניר עוז: "זלמן היה בן 85, ממקימי קיבוץ ניר עוז. אב לשני בנים וסב לחמישה נכדים. אריה היה כל חייו איש אדמה אשר עסק בחקלאות ובגידולי שדה. איש ספר ובעל ידע רחב בנושאי היסטוריה וידיעת הארץ. יהי זכרו ברוך".

בנוגע למותה של מיה גורן נמסר: "מיה הייתה בת 56, חברת קיבוץ ניר עוז. אם לאסיף, בר, גל ודקל. מיה היתה גננת ומטפלת חרוצה ומסורה וטיפלה באהבה בילדי הקיבוץ במשך שנים רבות. בעלה, אבנר גורן ז"ל, נרצח ב-7.10, בן 56 בהרצחו. יהי זכרה ברוך".

ההרס והחורבן אחרי הטבח בקיבוץ ניר עוז
ההרס והחורבן אחרי הטבח בקיבוץ ניר עוז | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
ההרס והחורבן אחרי הטבח בקיבוץ ניר עוז
ההרס והחורבן אחרי הטבח בקיבוץ ניר עוז | צילום: אריק מרמור, פלאש 90
ההרס והחורבן אחרי הטבח בקיבוץ ניר עוז
ההרס והחורבן אחרי הטבח בקיבוץ ניר עוז | צילום: אריק מרמור, פלאש 90

בנוגע למותו של רונן אנגל: "רונן היה בן 54 בהרצחו, חבר קיבוץ ניר עוז. נשוי לקרינה, ואב לטום, מיקה, ויובל. צלם, מתנדב במד"א וחובב אופנועים. אשתו ושתי בנותיו נחטפו לעזה ב-7.10 ושוחררו השבוע".