קיבוץ בארי הודיע: גופת מני גודארד שנרצח ב-7 באוקטובר נחטפה לעזה

גודארד בן ה-73, שאשתו איילת נרצחה גם היא במתקפה על ביתם בשבת השחורה, הותיר אחריו ארבעה ילדים ושישה נכדים. ההערכות עד כה היו כי נרצח, אך גופתו לא אותרה - ולאחרונה עודכנו בני משפחתו כי גופתו נחטפה לרצועה ע"י מחבלי חמאס

זמן צפייה: 00:16

קיבוץ בארי הודיע היום (חמישי) כי גופתו של מני גודארד, תושב הקיבוץ בן 73 שנרצח ב-7 באוקטובר, נחטפה לעזה. ההערכות הקודמות קבעו כי גודארד נרצח, אך גופתו לא אותרה - ולאחרונה עודכנו בני משפחתו כי גופתו נחטפה לרצועה. אשתו, איילת גודארד, נרצחה במתקפה על ביתם בקיבוץ בארי בשבת השחורה. מני ואיילת הותירו אחריהם ארבעה ילדים: מור, גל, בר וגוני ושישה נכדים.

מקיבוץ בארי נמסר: "מני עבר להתגורר בקיבוץ בארי כשהיה בן 13. במשך חייו הוא עבד בכמה תפקידים שונים בקיבוץ, ושימש כדפס בדפוס בארי, ניהל את הכלבו והבריכה של הקיבוץ, עבד גם כאקונום הראשי, ובמקביל היה שחקן ומאמן של קבוצת הכדורגל המקומית. ילדיו מספרים כי הוא היה האבא והסבא הכי מסור ואוהב, איש משפחה שדאג לכל סובביו, איש של ים ואהבה, ואוהד שרוף של הפועל תל אביב".

עוד נכתב בהודעת הקיבוץ: "מניין החטופים מקיבוץ בארי עומד על 11, מהם נרצחו שישה - יותר מחצי: אלי שרעבי, טל שוהם, כרמל גת, אוהד בן עמי, דרור אור, אילן וייס ז"ל, עופרה קידר ז"ל, סהר ברוך ז"ל, איתי סבירסקי ז"ל, יוסי שרעבי ז"ל, ומני גודארד ז"ל. האובדן והסבל של המשפחות עצומים ומזעזעים, ונמשכים כבר 125 ימים. אנו דורשים מקבינט המלחמה לעשות הכל כדי להשיב הביתה את כל החטופים. המחיר כבד, האויב אכזר, אבל כל דקה שבה החטופים לא נמצאים בגבולות ישראל היא דקה אחת יותר מידי".

הפגנה בירושלים למען שחרור החטופים
הפגנה בירושלים למען שחרור החטופים | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
קרובי החטופים באיילון דרום: "חיי הממשלה לא על חשבון חיי החטופים"
בני משפחות החטופים באיילון דרום | צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

ב"וול סטריט ג'ורנל" פורסם השבוע כי לפי ההערכות הישראליות, כ-50 חטופים המוחזקים בשבי חמאס - מתים. הדיווח מסתמך על מקורות מצריים, שטענו כי גורמים בישראל הציגו את המידע לגורמים אמריקנים בקהיר בשבועות האחרונים. כמו כן, ב"ניו יורק טיימס" דווח לפני כן כי לפי הערכות המודיעין בישראל, לפחות 32 מתוך 136 החטופים שמוחזקים בידי חמאס בעזה, אינם בחיים. לפי הדיווח, שמסתמך על תחקיר סודי בצה"ל ועל דבריהם של ארבעה בכירים בצבא - נבדק מידע לא מאומת שלפיו עוד כ-20 נהרגו בשבי, מספר המתכתב עם פרסום וול סטריט ג'ורנל. לפי הדיווח, כל 32 משפחות החטופים שנהרגו בשבי קיבלו הודעה על מותם.