הורשע בעבירות מין - ורצה להתמודד שוב בבחירות המקומיות: "בושה"

שנה אחרי שסגן ראש מועצת באר טוביה מנחם מעודי הורשע בהטרדה מינית ומעשים מגונים בעובדת הכפופה לו, ובשעה שהוא ממתין לגזר דינו - הוא הוצב ברשימה המתמודדת בבחירות במושב שתולים. בעקבות כך החליטה הקורבן למעשיו להיחשף לראשונה, ולאור הפרסום הוא החליט להסיר את מועמדותו

זמן צפייה: 01:58

שנה אחרי שהורשע בעבירות מין בעקבות חשיפת הפרשה בחדשות 13, ובשעה שהוא ממתין לגזר דינו, סגן ראש מועצת באר טוביה לשעבר מנחם מעודי הוצב ברשימה המתמודדת בבחירות המקומיות במושב שתולים הסמוך לאשדוד. הקורבן, חן טהר, נחשפת הבוקר (רביעי) לראשונה, ובפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה היא כותבת: "שתקתי מספיק, לא עוד. בושה". בעקבות הפרסום, מעודי הסיר את מועמדותו.

"אני בתור נציג ציבור וחבריי במושב רואים לנגד עינינו את טובת הכלל ומגיעים ממניעים טהורים באמת", כתב בני טימסיט, חבר בוועד המושב, "אנו רואים בהתנדבות כשליחות בלבד. לאחר שיחה שקיימתי עם מני מעודי הוחלט שמני יפרוש מרשימת הועד ויסיר כל עננה לגבי שאר החברים. חבר ועד מקומי הינו תפקיד התנדבותי ומני מבין את הסיטואציה שנוצרה לגבי שאר חברי הקבוצה שלא קשורים בשום דרך למקרה שמטופל בבית משפט. לכן החליט להסיר מועמדותו לועד המושב. ממשיכים קדימה".

סגן ראש מועצת באר טוביה, מנחם מעודי
סגן ראש מועצת באר טוביה, מנחם מעודי | צילום: ashdod4u

"שתקתי מול ההכפשות של שמי, הלכלוכים והרפש שהמורשע ומקורביו ניסו להטיל עליי", כתבה טהר הבוקר בעמוד הפייסבוק שלה, "שתקתי מול השקרים. הרי תמיד הקורבן אשמה. שתקתי ונתתי למערכות הצדק לעשות את עבודתן והן הרשיעו אותו. 4 שנים של שתיקה הסתיימו הבוקר שראיתי שכאילו לא קרה דבר, אדם מורשע שמחכה לעונשו מגיש עצמו בראש רשימה משותפת לבחירות במושב".

"בושה לעומדים איתו ברשימה", הוסיפה, "בושה למושב אותו הוא החליט לייצג. אני אמתין להכרעה הקרובה שתחרוץ את עונשו של המורשע. ואתם? בושה בושה בושה".

ביולי אשתקד הורשע מעודי בהטרדה מינית ומעשים מגונים בעובדת המועצה הכפופה לו – תוך ניצול מרותו עליה, ומכתב האישום עלה כי הוא ביצע את המעשים בעובדת במהלך תקופה של כשנה. עוד עלה כי המעשים בוצעו ברכבו של מעודי ולסירוגין, במשרדה של המתלוננת.

כתב האישום פירט כיצד בכמה הזדמנויות שונות, בין דצמבר 2018 לפברואר 2019, נישק את העובדת על אף התנגדויותיה, לרוב במסגרת עבודתם. כך למשל, באירוע שהתרחש בינואר, במהלך נסיעה של השניים ברכבו, ביקש מעודי את עזרתה בתחום מסוים והבטיח לקדם אותה. בהמשך נישק אותה והחדיר את לשונו לפיה. למרות שהתנגדה לו, וביקשה שיפסיק, התעלם הנאשם מדבריה ונשק שוב לשפתיה.