"להנחלת מורשתו": חברי הקצין שנפל מגייסים כסף להקמת גן לזכרו

רס"ן חגי בן ארי מת מפצעיו כשנתיים וחצי לאחר היתקלות עם מחבלי חמאס, במהלך מבצע צוק איתן. כעת, פתחו קרוביו בפרויקט מימון המונים לטובת מצפור להנצחתו. "צופים על הארץ אותה כה אהב"

רס"ן חגי בן ארי ז"ל
רס"ן חגי בן ארי ז"ל | צילום: מתוך עמוד הפרויקט

חבריו של רס"ן חגי בן ארי, מפקד סיירת צנחנים שנפל בעקבות היתקלות עם מחבלי חמאס במבצע צוק איתן, פתחו בגיוס כספים המוני במטרה להקים מצפור להנצחתו.

המצפור המתוכנן כולל גן וימוקם בתוך היישוב לבון, צפונית לכרמיאל, בגובה 600 מטרים מעל פני הים. הרכס שבו יוקם הגן, צופה לנוף עוצר נשימה של בקעת בית הכרם ורכס כמון-מכמנים. עד כה גויסו כ-50 אלף שקלים מתוך 300 אלף המיועדים להקמת הפרויקט.

כתבות נוספות בחדשות 13:

תושב תל אביב נעצר בחשד שאנס בת 4 – בדירת אביה בעיר

הותר לפרסום: אלירן מלול הוא החשוד ברצח אשתו מיכל סלה במוצא

התחדש שימוע רה"מ – פרקליטיו יציגו את טיעוניהם בתיק 1000

רס''ן חגי בן ארי ז''ל
רס''ן חגי בן ארי ז''ל | צילום: מתוך עמוד הפרויקט

רס"ן חגי בן ארי נפצע אנושות במבצע צוק איתן במהלך קרב היתקלות של הסיירת, שאותה הוביל, עם מחבלי חמאס בפאתי חאן יונס. לאחר מאבק ארוך בפציעתו, הלך חגי לעולמו ב-4.1.2017 בגיל 32. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

"לפני כשנה החלטנו לקדם את הפרויקט לזכרו של חגי", הודיעו חבריו בעמוד הפרויקט. "אנו מרגישים שהנצחתו של חגי במצפור וגן היא הדרך הנכונה להנחלת מורשתו ודרכו. המצפור והגן צופים על הארץ אותה כה אהב. התצפית המיוחדת משקיפה מראש מתלול צורים לעבר הנוף המרהיב של בקעת בית הכרם, ותחובר לחלקו הדרום-מזרחי של היישוב הקהילתי לבון, שבמועצה האזורית משגב".

לתרומות ולפרטים נוספים לחצו כאן