התחיל לעבוד: דניאל פרץ השלים אימון ראשון במדי באיירן מינכן

דניאל פרץ בן ה-23 ערך את אימונו הראשון כשוער באיירן מינכן, והחל באופן רשמי את ההכנות לעונה באימפריה הגרמנית, אך עוד לפני שעלה לכר הדשא התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה ואמר: "כל ילד שמשחק כדורגל חולם להגיע למועדון כמו באיירן, אני מצפה להתחיל כבר"

דניאל פרץ במדי באיירן מינכן
דניאל פרץ במדי באיירן מינכן | צילום: האתר הרשמי של באיירן מינכן

חי בחלום. דניאל פרץ עמד לפני 24 שעות בין הקורות של מכבי ת"א בניצחון 1:4 על צליה הסלובנית, אך היום (שבת) כבר הספיק להשלים אימון ראשון בין הקורות של אימפריית הכדורגל הגרמנית, מועדון באיירן מינכן. פרץ כזכור עבר לבאיירן בתמורה לחמישה מיליון אירו אותם העבירה הקבוצה הגרמנית למכבי ת"א.

פרץ אמר לפני שעלה לראשונה על כר הדשא במתחם האימונים של מועדון הפאר הגרמני: "אני מרגיש שאני חי בחלום. אני מגשים את מה שתמיד חלמתי עליו מגיל שש. אני חושב שכל ילד שמתחיל לשחק כדורגל חולם לשחק במועדון גדול כמו באיירן מינכן, ומצפה להתחיל כבר. אני רעב מאוד להצליח במועדון הענק הזה. לא היו התלבטויות ברגע שהתקבלה ההצעה, האופציה היחידה מבחינתי הייתה להגיע לבאיירן.

פרץ היה בשנתיים האחרונות השוער הבכיר של הקבוצה הצהובה מתל אביב על אף גילו הצעיר, וצד את עיניהם של הבווארים בקיץ האחרון, כשהציג יכולת נפלאה ביורו הנבחרות הצעירות.