סגן ראש העיר נצרת ניחם את משפחת המחבל שחוסל הבוקר בג'נין

סמיר סעדי, סגן ראש העיר הערבית הכי גדולה בישראל, ניחם בפוסט בפייסבוק את משפחת המחבל וכתב: "תנחומינו לבני הדודים במחנה ג'נין, מבקש מאללה לקבל את השהידים הצדיקים"

חמוש פלסטיני בג'נין
חמוש פלסטיני בג'נין | צילום: רויוטרס

סמיר סעדי, סגן ראש עיריית נצרת, העיר הערבית הכי גדולה בישראל, ניחם הערב (שבת) בפוסט בפייסבוק את משפחת המחבל שחוסל הבוקר בפעילות צה"ל בג'נין. סעדי כתב: "תנחומינו לבני הדודים במחנה ג'נין, מבקש מאללה לקבל את השהידים הצדיקים".

Xtnrhc
הפוסט של סעדי שמהלל את המחבל

הבוקר פעלו כוחות צה"ל ומג"ב בג'נין. הכוחות הגיעו לביתו של המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב, ראאד חאזם, במחנה הפליטים בג'נין. מדובר בכוחות של יחידת המסתערבים דובדבן וסיירת גולני, שהגיעו לבית המחבל וכרזו למשפחתו להסגיר את עצמה ולצאת עם ידיים על הראש. לפי הדיווחים אף אחד לא היה בבית, והוא מופה לקראת הריסה.

הכוחות ביצעו מעצרים של שלושה מבוקשים בג'נין, כדי לסכל פיגועים עתידיים. במהלך הפעילות נהרג מחבל פעיל הג'יהאד האסלאמי, אותו שיבח סגן ראש עיריית נצרת.

כזכור, אירוע דומה קרה לאחר הפיגוע בחדרה, כאשר עיריית אום אל-פחם הביעה תנחומים למשפחות שני המחבלים מהפיגוע. "שאלוהים ירחם עליהם", נכתב בפוסט בפייסבוק שעליו היה חתום ראש העיר הערבית. כמה דקות לאחר הפרסום, ההודעה נמחקה.

ראש עיריית אום אל-פחם סמיר מחמיד התפטר בעקבות זאת, וטען כי הפוסט היה בטעות. זמן קצר לאחר מכן הוא חזר בו מהתפטרותו.