התאונה הקטלנית באשדוד: מאור בן ה-10 נפגע מאוטובוס - ונהרג

מאור יוסף היה בדרכו לבילוי בקניון עם חברו כשפגע בו אוטובוס במעבר החצייה, והוא נפגע אנושות. צוותי מד"א פינו אותו לביה"ח אסותא בעיר, אך שם נקבע מותו. הלווייתו תיערך היום ב-12:30, הנהג הפוגע יובא להארכת מעצר

מאור יוסף בן ה-10 שנהרג מפגיעת אוטובוס באשדוד
מאור יוסף בן ה-10 שנהרג מפגיעת אוטובוס באשדוד | צילום: באדיבות המשפחה

מאור יוסף בן ה-10 הוא הילד שנהרג אמש מפגיעת אוטובוס באשדוד, כשהיה במעבר חצייה בדרכו לבילוי בקניון עם חברו - שניסה להציל אותו ללא הצלחה. מאור היה הבן האמצעי מבין שלושה אחים, והוא יובא למנוחות היום (שישי) בשעה 12:30 בבית העלמין באשדוד.

צוותי מד"א שהוזעקו לזירה בשדרות מנחם בגין בעיר העניקו למאור טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים אסותא, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. ילד נוסף כבן 11 נפצע באורח קל בתאונה, ופונה גם הוא לבית החולים כשהוא סובל מחבלה בגפיים.

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו אמש בחקירת התאונה, ועיכבו לחקירה את נהג האוטובוס. מחקירה ראשונית של הזירה עלה החשד כי הנהג, שיצא ממתחם התחנה המרכזית באשדוד, פגע בילד בזמן שהוא ככל הנראה נמצא על מעבר החצייה. היום יובא הנהג לדיון בהארכת מעצרו.

זירת התאונה באשדוד
זירת התאונה באשדוד | צילום: דוברות איחוד הצלה

פראמדיקית מד"א אושרית חדד וחובש רפואת חירום במד"א נאור אזרזר סיפרו: "אחד מהילדים שכב על הכביש במרחק רב מהאוטובוס כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה והילד השני התהלך במקום. ביצענו בדיקות רפואיות ומיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל פעולות החייאה ועצירת דימומים לילד שהיה מחוסר הכרה ופינינו אותו תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו קריטי. הילד השני שנפגע באורח קל היה בהכרה מלאה ולאחר טיפול ראשוני בשטח הוא פונה באמבולנס מד"א לבית החולים כשמצבו יציב".