״יותר מ-20 דקות נלחמתי על חייך״: אם הנער שנדרס בדרום נפרדת

דנה לרנר, שבנה מאי פרץ מת לאחר שדודתו דרסה אותו ביישוב אשלים בשבוע שעבר, פרסמה פוסט בעמוד הפייסבוק שלה, בו כתבה: "הגעתי ראשונה, חילצתי אותך מגלגלי הרכב והרגעתי ברגעי דופק אחרונים"

זמן צפייה: 01:23

"להיות זאת שמטפלת בך, גוזרת את בגדייך, מחלצת אותך מגלגלי הרכב ונוגעת בך בן שלי, מרגיעה אותך ברגעי דופק אחרונים. יותר מ-20 דקות נלחמתי על חייך עד שהגיע אמבולנס, דקות שהרגישו כמו נצח", כך כתבה בעמוד הפייסבוק שלה היום (שבת) אימו של מאי פרץ בן ה-17, שמת לאחר שעל פי החשד, נפל מתחת לגלגלי הרכב של דודתו.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הטרגדיה באשלים: "הסעתי את מאי על מכסה המנוע – הוא נפל ונלכד"

טרגדיה בנגב: בן 6 נהרג מפגיעת רכב – ככל הנראה במתחם ביתו

מאי בן ה-17 נדרס כשחזר מבילוי: "כולם אהבו אותו, יחיד בדורו"

בפוסט, שפרסמה לרנר, סיפרה על תחושותיה על כך שמצאה אותו ראשונה לכוד תחת גלגלי הרכב: "מדובר במתנה של צער וכאב עצום. יחד עם זאת, זכות ענקית להיות זאת שמגיעה אלייך ראשונה". כמו כן, כתבה האם לבנה: "נתת לי והשארת בי המון מאיצ'וק שלי, זכות גדולה קיבלתי מאלוהים להביא אותך לעולם שקיבל ממך כל כך הרבה, ולהיות זאת שמחבקת אותך ברגעייך האחרונים ומחזירה לו אותך חזרה".

עוד תיארה לרנר את בנה כ"ילד של אהבה, נתינה, ברכה, כזה שכולם חייבים להכיר ולזכור", וביקשה: "חייך אלינו מלמעלה בן שלי, ושמור על אחייך".

דודתו של פרץ, החשודה שנהגה ברכב שפגע בו וגרמה למותו, הודתה ביום שלישי שהסיעה את פרץ על מכסה המנוע על פי דרישתו, וסיפרה כי בשלב מסוים הוא נפל ונלכד מתחת לרכב. רישיונה נפסל ל-90 ימים.

מאי פרץ, שנהרג בתאונה באשלים
מאי פרץ, שנהרג בתאונה באשלים | צילום: חדשות 13

כאמור, פרץ נהרג ביום שבת מפגיעת רכב שבו על פי החשד נהגה דודתו, ביישוב אשלים שבמועצה האזורית רמת הנגב. צוות מד"א פינה אותו במצב אנוש, ומותו נקבע בבית החולים סורוקה. המשטרה גבתה מהצעירה עדות בשטח והיא פונתה לבית החולים ולא עוכבה מיד לחקירה בשל התחשבות במצבה הנפשי. הנער חזר מבילוי עם הדודות שלו, אחיות תאומות בנות 26. כשהגיעו ליישוב, אחת האחיות דרסה את הנער והוא נלכד במשך דקות ארוכות מתחת לרכב.

חובש רפואת חירום במד"א איתן שלמה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הנער שוכב על הכביש בסמוך לרכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. תוך כדי טיפול רפואי העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבי"ח כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קריטי".