רוכב אופניים כבן 40 נהרג מפגיעת מכונית במודיעין

רכב חולף שפגע ברוכב בשדרות הרכס בעיר הביא למותו זמן קצר לאחר מכן. הוא נמצא כשהוא מחוסר הכרה וצוות מד"א קבע את מותו בתום פעולות החייאה. נהג הרכב הפוגע, נער כבן 17, עוכב על ידי המשטרה

Whatsapp Image 2023 06 30 At 2
זירת התאונה הקטלנית במודיעין | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גבר כבן 40 נהרג הערב (שישי) מפגיעת רכב פרטי בזמן שרכב על אופניים בשדרות הרכס בעיר מודיעין. פראמדיקים של מד"א הוזעקו לזירה וביצעו בגבר החייאה, אך בסופה הם נאלצו לקבוע את מותו. במקביל, המשטה עיכבה נער כבן 17 בחשד למעורבות בתאונה הקטלנית.

פראמדיק מד"א אורן קיינר וחובש רפואת חירום במד"א אורן בן סיפרו: "רוכב האופניים שכב על הכביש במרחק גדול מהרכב ובסמוך לאופניים שהיו מרוסקות לגמרי. הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ערכנו בדיקות רפואיות וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

זירת התאונה בכביש 471
זירת התאונה בכביש 471 | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

לפנות בוקר נהרגו רוכב אופניים חשמליים כבן 30 ורוכב אופנוע כבן 25 בתאונה בכביש 471 סמוך לפתח תקווה. צוותי מד"א שהגיעו לזירה, ממחלף גת רימון לכיוון ראש העין, קבעו את מותו של רוכב האופניים החשמליים במקום, ופינו את רוכב האופנוע במצב אנוש לבית החולים בילינסון, אך שם נקבע גם מותו.

במהלך הלילה התקבל דיווח במוקד מד"א על רוכב אופניים שנמצא שוכב סמוך לאופניים ברחוב הרצל בקריית עקרון. חובשים ופראמדיקים העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים קפלן ברחובות כשהוא במצב קשה וסובל מחבלת ראש.