הצפת ענק בירושלים: צינור מים התפוצץ, לכודים חולצו | תיעוד

כוחות הצלה חילצו בלילה לכודים בהצפתה ענק בשכונת "עין כרם" שבבירה, שנגרמה כתוצאה מפיצוץ צינור מים. לא ידוע על נפגעים או לכודים נוספים

זמן צפייה: 00:41

לוחמי האש מתחנת מרחב "הבירה", בסיוע מחלצי היחידה לחילוצים מיוחדים של כבאות והצלה מחוז ירושלים, פעלו בלילה (בין שני לשלישי) כדי לחלץ לכודים בהצפת ענק שנגרמה בשכונת "עין כרם" שבעיר.

מכבאות והצלה נמסר כי סמוך ל-04:00 "התקבל דיווח במשל"ט 102 של כבאות והצלה מחוז ירושלים, על גל מים גדול ושיטפון המציף את בתי שכונת 'עמק התימנים' בעין כרם. לוחמי האש ממחוז ירושלים, בסיוע כוחות משטרת ישראל, הגיעו במהירות למקום וחילצו מספר אנשים שנלכדו בשיטפון כולל אדם שנלכד ברכב במרכז הזרימה של המים. מקור השיטפון הוא ככל הנראה צינור מים ראשי שנמצא במעלה השכונה והתפוצץ, דבר שגרם לכמויות אדירות של מים לזרום אל בתי ורחובות שכונת 'עמק התימנים'".

ההצפה בירושלים
ההצפה בירושלים | צילום: כבאות והצלה

טפסר-משנה אלי אדרי, מפקד תחנת מרחב "הבירה", אמר:  "משעות הבוקר המוקדמות אנחנו פועלים בכוחות גדולים בשכונת 'עמק התימנים' בעקבות הצפה וזרימת מים אדירה ששטפו את בתי השכונה. לוחמי האש בסיוע המשטרה סרקו את הבתים בשכונה, וחילצו מספר אנשים שנלכדו בשיטפון. אין נפגעים באירוע".