אלפי שוטרים ומתנדבים סורקים: שבוע שני לחיפושים אחר היימנוט

למשטרה עדיין אין קצה חוט - והסריקות אחר היימנוט קסאו מצפת - שנעדרת כבר שבוע - מתרחבות: אלפי מתנדבים מכל רחבי הארץ ימשיכו בחיפושים אחרי הילדה בת ה-9, שנראתה בפעם האחרונה כשיצאה ממרכז הקליטה בצפת ביום ראשון האחרון, סמוך ל-19:45. המפכ"ל: "הופכים כל אבן"

זמן צפייה: 01:10

החיפושים הנרחבים אחר היימנוט קסאו, בת 9 מצפת שנעדרת מאז יום ראשון, ייכנסו מחר (ראשון) לשבוע השני. במשטרה אמרו כי "גם במהלך השבת המשיכו החיפושים הנרחבים לאיתורה של היימנוט קסאו. עד כה לקחו חלק בחיפושים מעל ל-1,800 מתנדבים. במקביל לחיפושים, נמשכת החקירה שמנוהלת על-ידי היחידה המרכזית של מחוז צפון (ימ"ר) בסיוע שוטרים ואנשי מקצוע מכל אגפי משטרת ישראל.

למרבה הדאגה, למשטרה עדיין אין קצה חוט - והסריקות מתרחבות: אלפי מתנדבים מכל רחבי הארץ ימשיכו בחיפושים אחרי הייימנוט, שנראתה בפעם האחרונה כשיצאה ממרכז הקליטה בצפת ביום ראשון, סמוך ל-19:45.

גובהה של היימנוט קסאו 1.20 מטר, שיערה כהה, מבנה גופה רזה ועיניה כהות כהות. היא לבשה מכנסיים בצבע ורוד ומעליהם חצאית שחורה וחולצה לבנה. כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש לחייג לחפ"ק החיפושים בטלפון 04-6827475 או למוקד 100 של משטרת ישראל.

היימנוט קסאו
היימנוט קסאו
המפכ״ל יעקב שבתאי ומפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה עם אמה ואחותה של היימנוט קסאו
המפכ״ל יעקב שבתאי ומפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה עם אמה ואחותה של היימנוט קסאו
היימנוט קסאו
היימנוט קסאו
כוחות משטרה גדולים בחיפושים בצפת
כוחות משטרה גדולים בחיפושים בצפת | צילום: דוד כהן, פלאש 90
החיפושים אחרי היימנוט בת ה-9 בצפת
החיפושים אחרי היימנוט בת ה-9 בצפת
החיפושים בצפת
החיפושים בצפת | צילום: דוד כהן, פלאש 90

המפכ"ל, רב -ניצב קובי שבתאי, וצמרת המטה הארצי של המשטרה הגיעו לאזור החיפושים. המפכ"ל נפגש עם אמה של של היימנוט, בלצ'או, ואחותה ירוסלם: "נהפוך כל אבן בניסיון לאתר אותה בריאה ושלמה". מיחידת הכלבנים לישראל (יכ"ל) נמסר כי "קיים חשש ממשי לחייה".

אחותה של היימנוט, ירוסלם קסאו, אמרה בכאב לחדשות 13: "אנחנו מפחדים שמישהו חטף אותה. באותו הערב חילקה עלונים לבחירות המקומיות, ולפתע נעלמה - כאילו האדמה בלעה אותה.  מתפללים שתחזור בריאה ושלמה, כל החברים שלה מחפשים אותה כרגע. אני מתגעגעת לחיוך שלה, קשה לחשוב מה עובר עליה כרגע".