יצא לתקן תקלה - ונדרס למוות: גבר נהרג בתאונת דרכים בדרום

צוותי מד"א שהגיעו לזירת התאונה איתרו את הגבר כשהוא לכוד מתחת לרכב הפוגע ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו בזירה. שני יושבי הרכב הפוגע נלכדו ברכב ונפצעו גם הם באורח קשה, ופונו לבית החולים ברזילי כשהם מורדמים ומונשמים

זירת התאונה סמוך למשואות יצחק
זירת התאונה סמוך למשואות יצחק | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גבר נהרג הבוקר (שלישי) לאחר שנפגע מרכב חולף סמוך למשואות יצחק עת שיצא לתקן את רכבו. צוותי מד"א שהגיעו לזירת התאונה איתרו אותו כשהוא לכוד תחת הרכב בפוגע ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו בזירה. שני יושבי הרכב הפוגע נפצעו באורח קשה ונלכדו ברכב כשהם מחוסרי הכרה. הם חולצו ופונו לבית החולים ברזילי כשהם מורדמים ומונשמים.

זירת התאונה סמוך למשואות יצחק
זירת התאונה סמוך למשואות יצחק | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

פרמדיקים במד"א קובי זלצר ואורין עוזרי וחובש רפואת חירום במד"א בן ציון טטרו סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו תאונת דרכים קשה בין מיניבוס (ריק מנוסעים) לרכב פרטי, אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שנהג המיניבוס היה מחוץ לרכב, נפגע מהרכב הפרטי ונלכד תחתיו הוא היה מחוסר הכרה, ללא סימני חיים עם פגיעה רב מערכתית ולאחר בדיקות רפואיות קבענו את מותו. ברכב הפרטי נלכדו שני גברים בשנות ה-20, כשהם מחוסרי הכרה עם פגיעה רב מערכתית. יחד עם כוחות הכיבוי חילצנו אותם מהרכב תוך כדי טיפול רפואי ופינינו אותום לבית החולים כשהם מורדמים ומונשמים במצב קשה".