טל בן יוסף בן ה-54 נהרג בהתרסקות המטוס הקל: "אבידה גדולה"

מותו של בן יוסף נקבע לאחר שחולץ מהמטוס שהתרסק בין טובא זנגריה לאליפלט שבגליל העליון, כשהוא ללא סימני חיים. בהתרסקות נפצע אדם נוסף בשנות ה-30 לחייו, ופונה לבית החולים במצב קשה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית

זמן צפייה: 00:44

טל בן יוסף בן ה-54 הוא ההרוג בהתרסקות המטוס הקל היום (שני) בין טובא-זנגריה לאליפלט שבגליל העליון. טל היה נשוי ואב לשלושה ילדים. יו"ר ועד בית חשמונאי אודל אביטן סיפר עליו: "הוא היה איש מדהים, צנוע, טייס בנשמה. תרם המון לקהילה במיוחד בתקופת הקורונה. איש שרדף שלום תמיד. אבידה גדולה".

כזכור, שני בני אדם נפגעו אחר הצהריים באורח קשה ואנוש בהתרסקות המטוס הקל, ולאחר מאמצי חילוץ וטיפול רפואי, נקבע מותו של בן יוסף, שחולץ ללא סימני חיים. כוחות מד"א פינו את הפצוע הנוסף במצב קשה, כבן 30, לבית החולים זיו כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית.

הפראמדיקים במסוק מד"א הצלה-אייר מאיר בן יאיר ויואב שושה סיפרו: "מיקום ההתרסקות לא היה ידוע בשלב הזה, וביצענו סריקות מהאוויר על מנת לאתר את הזירה במהירות והאפשרית ולהתחיל בטיפול הרפואי. כעבור מספר דקות של סריקות זיהנו את שברי המטוס על הקרקע. ירדנו מהמסוק עם כל הציוד הרפואי הנדרש ורצנו לשברי המטוס. הבחנו בטייס ונוסע לכודים. תיאמנו עם המוקד שיזניקו כבאים למנחת מחניים והמסוק שלנו חזר לשם והביא אלינו את הכבאים עם ציוד חילוץ מיוחד. המשכנו בטיפול רפואי עד להגעת הכבאים וכאשר הפצוע חולץ העברנו אותו למסוק שלנו ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה ולא יציב. הפצוע השני שהיה מחוסר הכרה חולץ בהמשך אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ומותו נקבע בשטח ע"י רופא".