מכה לנבחרת: מנור סולומון נפצע וייעדר תקופה ארוכה

מנון סולומון נפצע במהלך אימון של טוטנהאם באנגליה. לפי הערכות, הוא ייעדר למשך תקופה ארוכה. בשל הפציעה, הוא ייעדר מהמשחקים מול שוויץ וקוסובו במוקדמות היורו

מנור סולומון
מנור סולומון | צילום: רויטרס

כדורגלן נבחרת ישראל מנור סולומון נפצע היום (רביעי) במהלך אימון של טוטנהאם באנגליה. לפי הערכות, הוא צפוי להיעדר למשך תקופה ארוכה בשל הפציעה.

מדובר במכה קשה לנבחרת ישראל לקראת שני משחקי מוקדמות יורו 2024 הקרובים. הראשון יתקיים מול שוויץ ביום חמישי הבא, 12 באוקטובר, והשני יתקיים שלושה ימים לאחר מכן, ב-15 באוקטובר, מול קוסובו.

מנור סולומון חותם בטוטנהאם
מנור סולומון חותם בטוטנהאם

ביולי האחרון חתם סולומון (23) לחמש שנים בקבוצת הכדורגל האנגלית טוטנהאם הוטספר. הקשר ההתקפי של נבחרת ישראל עזב את פולהאם, שאליה הושאל, וחצה את הכביש אל התרנגולים.

את קריירת הבוגרים שלו התחיל סולומון במדי מכבי פתח תקווה ב-2016, כשהקבוצה שיחקה בליגת העל. כעבור שנתיים עבר למועדון הפאר מאוקראינה שחטאר דונייצק תמורת סכום גבוה של כ-6 מיליון יורו. סולומון שיחק בשחטאר ב-106 משחקים וכבש 22 שערים, בהם שערים נגד ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי בליגת האלופות. בחודש ינואר הוא הושאל לפולהאם האנגלית, במדיה שיחק 24 הופעות בכל המסגרות וכבש חמישה שערים, ובקיץ הוחתם בטוטנהאם.