בת 3 טבעה בבריכה פרטית בגוש עציון; מצבה קשה

כוחות מד"א הגיעו ליישוב בת עין וביצעו פעולות החייאה בילדה. כאשר חזר הדופק היא פונתה לבית החולים הדסה עין כרם כאשר היא מחוסרת הכרה

זמן צפייה: 02:24

ילדה בת שלוש טבעה היום (שלישי) בבריכה פרטית בבית בגוש עציון ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבה אנוש. בהמשך מצבה השתפר וכעת הוא קשה. צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע, ביישוב בת עין, העניק לה טיפול רפואי וביצע בה פעולות החייאה, כאשר חזר הדופק היא פונתה לביה"ח כשהיא מחוסרת הכרה.

פרמדיק מד"א שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו למקום הילדה שכבה בחצר הבית סמוך לבריכה כשהיא מחוסרת הכרה. סיפרו לנו שהיא נמשתה מהמים כשהיא ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות ועיסויים ולאחר מספר דקות ליבה שב לפעום ומצבה התייצב, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה".

הזירה שבה טבעה הילדה בת ה-3 בהתנחלות בת עין שבגוש עציון | צילום: איחוד הצלה

לכתבות נוספות בנושא >> 

עתי פרי בן השנתיים טבע למוות: "קוברים אותו ביום ההולדת שלו"

טרגדיה בחדרה: פעוט טבע למוות בבריכה פרטית

ביום שישי פעוטה כבת שנתיים נמשתה מהמים בבריכה פרטית באשקלון. צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים ברזילי כשהיא במצב בינוני ובהכרה.

כזכור, בחודש מאי האחרון עתי פרי בן השנתיים טבע למוות בבריכה בבית פרטי בחדרה. הוריו תרמו את איבריו של עתי, שבדיוק אמור היה לחגוג יום הולדת שנתיים. "אנחנו קוברים אותו ביום הולדת שלו - בחיים לא חשבנו שזה יקרה", סיפרו הוריו. "קיבלנו מתנה לשנתיים, עכשיו צריכים ללמוד לחיות עם זה".

"אנחנו לא נותנים לילדים שלנו להסתובב לבד, יש לנו מעקב בפלאפון עליהם. היינו עסוקים במקלחות ובאוכל שפשוט לא שמנו לב, לא יודעים כמה זמן הוא היה במים, פשוט לא שמנו לב שהוא יצא מהבית", סיפרו השניים.