בת 12 מתה בנגב; משפחתה: "ננעלה בתא המטען ברכב"

הנערה הובאה על-ידי אביה ליישוב חורה כשהיא כשהיא מחוסרת הכרה. צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי וביצע בה פעולות החייאה. מצבה הוגדר אנוש - ובביה"ח סורוקה נקבע מותה. לדברי משפחתה, היא ננעלה ברכב, אך על גופה נמצאו סימני חבלה ללא עדויות למכת חום. על פי חקירה ראשונית, אין חשד לפלילים

זמן צפייה: 00:29

נערה בת 12 הובאה אחר הצהריים (שבת) על-ידי אביה ליישוב חורה שבנגב כשהיא מחוסרת הכרה שבנגב. היא הובאה לחבירה עם צוות מד"א - שהעניק לה טיפול רפואי וביצע בה פעולות החייאה. מצבה הוגדר אנוש והיא פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע - שם נקבע מותה. לפי משפחתה, היא ננעלה בתא המטען ברכב. על גופה אותרו סימני חבלה, אך הם לא מצביעים על אלימות מכוונת.

מחקירה ראשונית עולה כי אין חשד לפלילים - אין סימנים לחבלה מכוונת, ועל פי הממצאים בזירה יש סימנים להתייבשות. כמו כן, נמסר כי מדובר בילדה עם מגבלה התפתחותית. המשטרה תמתין לתוצאות הנתיחה, אך נכון לעכשיו כנראה שמדובר בטרגדיה ולא בפעולה מכוונת.

לפי מד"א, הדיווח הראשוני התקבל במוקד 101 ב-17:14, אז נמסר על "נערה שהובאה מחוסרת הכרה לחבירה עם צוות מד"א בכניסה לחורה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בנערה כבת 12". זמן קצר לאחר מכן עדכנו במד"א כי הנערה פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע עם פציעה בפלג גופה העליון.

חובש רפואת חירום במד"א סער שחורי סיפר: "חברנו עם רכב שבתוכו שכבה הנערה סמוך לתחנת הדלק בכניסה לחורה. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבה אנוש".