תאונה קשה בערבה: 15 פצועים באוטובוס שהתהפך בכביש 90

צוותי מד"א מעניקים טיפול ראשוני לפצועים במקום התאונה, סמוך לעין יהב, ומסוק של מד"א יחד עם שלושה מסוקים צבאיים הוזנקו לזירה כדי לפנות את הפצועים לבתי החולים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, וכביש 90 נחסם לתנועה

זמן צפייה: 00:13

15 בני אדם נפצעו בדרגות שונות בתאונת דרכים שאירעה היום (שני) בכביש 90 בערבה, סמוך לעין יהב, כשאוטובוס התהפך על צדו. צוות מד"א שהגיע למקום העניק טיפול לפצועים, בהם כמה במצב בינוני-קשה. מסוק מד"א ושלושה מסוקים צבאיים הוזנקו למקום בנוסף לאמבולנסים, בכדי לפנות את הפצועים לבית החולים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, וכביש 90 נחסם לתנועה.

חובש רפואת חירום במד"א שמחה אליה הרמס סיפר: "כשהגעתי לזירה ראיתי אוטובוס הפוך על הצד, כשלצידו כ-15 פצועים חלקם שכבו, וחלקם התהלכו. ביצענו בדיקות רפואיות בכדי להעריך את מצבם, ונתנו להם טיפול רפואי ראשוני. הם פונו לבתי החולים באמבולנסים של מד"א ומסוקים של מד"א וצה"ל".

האוטובוס שהתהפך בכביש 90
האוטובוס שהתהפך בכביש 90 | צילום: דוברות איחוד הצלה

רונן ליפשיץ, פראמדיק איחוד הצלה שהעניק סיוע רפואי לפצועים, מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס שהתהפך על צדו. הענקנו סיוע לכ-15 נפגעים בהכרה, חלקם במצב בינוני. כוחות הכיבוי פעלו לחילוצם מהאוטובוס. חלק מהפצועים פונו במסוקים לבתי החולים".